אינסטלטור או ביובית? חייגו!

תיקון צנרת ללא הרס

אין בית שלא נתקל בבעיות צנרת. פעם היינו רצים להחליף את תוואי הצנרת בעלויות של אלפי שקלים. אז תגידו שלום לשיטות הישנות! היום ניתן לבצע תיקון צנרת ללא הרס וללא חפירה. בעזרת מכשור ייעודי לתיקוני פנים צנרת ניתן לאתר את הנקודה בצנרת שניזוקה בעזרת מצלמת סיב אופטי ולבצע פאץ' בעזרת שרוול צנרת או בעזרת חומר אפוקסי.

תיקון צנרת ללא הרס
תיקון צנרת ללא הרס

☑️ שירותי תיקון צנרת ללא הרס לביוב

☑️ ייעוץ עם אינסטלטור ביוב מוסמך.

☑️ מתמחים בכל שיטות תיקוני פנים צנרת

☑️ זמינות 24/6 ושירות מקצועי.

☑️ להצעת מחיר לחידוש ותיקון צנרת ללא הרס:

חייגו עכשיו 077-8040549 📞

מה זה בעצם תיקון צנרת ללא הרס?

צנרת ביוב עשויה להתבלות עם הזמן, כלומר ייתכן ויהיו בה חורים או סדקים אשר יגרמו לנזילות מים ולסתימות ביוב במערכת הביוב. ישנם מגוון סיבות שיגרמו לצנרת להגיע למצב שאינו תקין. נדבר עליהם במאמר שלפניכם.

בנוסף, נסביר איך מבצעים תיקון צנרת ללא הרס, מהן השיטות הקיימות לתיקון הצנרת ולחידוש הצנרת ללא חפירה, מהן עלויות התיקון ואיך נדע לבחור באינסטלטורים מומלצים לתיקון פאצ'ים בצנרת.

חידוש צנרת ללא הרס
חידוש צנרת ללא הרס

מה הם הגורמים לחורים וסדקים בצנרת ביוב?

לפעמים אין סיבה מסוימת אשר גורמת לנזק בצנרת, אלא פשוט מדובר על בלאי טבעי שיכול לגרום לצנרת הביוב להתפורר. בד"כ מדובר במקרים שהצנרת עתיקה וכבר בשימוש עשרות שנים ועם הזמן נחלשה בעקבות הלכלוך והחלודה מהמים.

לפעמים בעקבות שורשי עצים אשר חדרו לצנרת הביוב ופערו בה חורים שגרמו לצנרת הביוב להישבר ולהיסדק. סיבות נוספות, במהלך שיפוץ הבית נפגעה הצנרת בעקבות חפירה של טרקטור או מחפרון ונוצר סדק או שבר.

כמו כן, לפעמים גם במהלך השיפוץ קודחים ברצפה או בקירות ופוגעים בצנרת הביוב או מרזבים אשר נמצאים מאחורי הקירות. מקרים כאלה מצריכים תיקון פנים צנרת.

תיקון צנרת ללא חפירה
תיקון צנרת ללא חפירה

האם תמיד ניתן לבצע תיקון צנרת ללא הרס?

התשובה היא שלא תמיד ניתן. ישנם מקרים שלא תמיד אפשר לבצע תיקון צנרת ביוב ללא הרס. לדוגמה במקרה שקוטר צנרת הביוב לא תקין וקטן מידי להחדרת המכשור לתיקון או במקרים שהזווית בצנרת חדה מידיי. מקרים נוספים, כגון שקיים כשל תכנוני בצנרת.

במצבים כאלה אין מנוס אלא לחפור ולהכין תשתית חדשה של צנרת ביוב. בכל מקרה, רק לאחר אבחון של אינסטלטור מומחה ניתן לדעת האם אפשר לבצע תיקון צנרת ביוב ללא חפירה.

תיקון צנרת ביוב ללא הרס
תיקון צנרת ביוב ללא הרס

מהן השיטות לתיקון צנרת ביוב ללא הרס?

ישנן כמה שיטות לביצוע תיקון צנרת ללא הרס, אנו נדבר על שלושת השיטות הנפוצות והעיקריות שרוב האינסטלטורים משתמשים בהן:

@termi.top.instaltzia

משיב/ה ל-@מרכז האינסטלציה יבוא ושוויק שאלתם אז בדקנו מבחןן חוזק תיקון פא׳צ. פי 98 יותר חזק מהצינור מהמצב מקורי 🤯✔️ תרמי-טופ אינסטלציה -0538777475 #CapCut #אינסטלציה #תרמיטופטכנולוגיה #plumbing #תיקוניפאץ #אינסטלטור #אינסטלציהחכמה #איתורנזילות #pipe #foruyou #אינסטלטורמומלץ #יצאתצדיק #pipepatch #איתורנזילותבמצלמהטרמית #CapCut

♬ צליל מקורי - תרמי טופ - אינסטלציה מתקדמת

תיקון צנרת בשיטת ההטלאה [PATCH]

מדובר אולי על התיקון הנפוץ ביותר. שיטת הפאצ'ים (הטלאה) הינה חדשנית ומתאימה לתיקון חורים נקודתיים בצנרת הביוב. בד"כ מדובר על תיקונים באורך של 50-100 ס"מ. בעזרת חומרים מיוחדים מפיברגלס שהשתמשו בהם בעבר להדבק חלקי מטוסים (שתבינו את חוזק הדבק).

מורחים את החומר על טלאי עשוי בד מיוחד שאותו מלפפים על בלון ניפוח שיוחדר בהמשך אל פנים צנרת הביוב ישירות אל מיקום החור בצנרת. ממתינים כחצי שעה להתייבשות החומר ולאחר מכן מוציאים את הבלון החוצה. כמובן שיש לבצע צילום קו ביוב לאחר מכן לוודא שהתיקון בוצע ואטם לחלוטין את החורים.

תיקון זה יכול להחזיק בין 10-20 שנים. לרוב האינסטלטורים שמבצעים את התיקון יתנו אחריות של כ-10 שנים על העבודה.

תיקון פנים צנרת בהתזה אפוקסית (הברשה)

שיטה נוספת וחדישה לא פחות הינה התזה אפוקסית לחידוש קו צנרת ביוב ללא חפירה. בד"כ האינסטלטור ישתמש בשיטה זו כאשר הגישה למקום הבעיה אינה נוחה לתיקון האיזור הבעייתי בצנרת או כאשר מדובר על זווית בצנרת. התיקון מתאים המקרים של נזילה נקודתית בקו צנרת הביוב.

התיקון מתבצע כך: מתחילים בניקוי קו הביוב מפסולת ושאריות לכלוך ומבצעים שיוף של פנים הצנרת כדי שהחומר שיוכנס בהמשך ייצמד בצורה תקינה לדפנות הצנרת ויאטום אותה מנזילות.

לאחר מכן נייבש את הקו ואז נבצעה התזה והברשה אפוקסית באמצעות מכשיר מיוחד שמתיז את החומר בצורה אחידה ובמינון שנקבע מראש עד לאיטום מלא. ואז, חוזרים שוב פעם על ההתזה כדי ליצור שכבת איטום נוספת.

בסיום נבצע בדיקת הצפה כדי לוודא שהאיטום התבצע כהלכה והחומר התקשה ונדפק לדפנות ואטם אותם. לבסוף נבצע צילום של קו הביוב כדי לראות עם מצלמת ביוב את פנים הצנרת ולוודא באופן סופי שנאטמה לגמרי.

התזה אפוקסית
התזה אפוקסית

שירוול צנרת ביוב (ליינר)

מדובר על שיטת תיקון נפוצה שבעזרתה ניתן לחדש את הקו ללא הרס. בשיטה זו מחדרים לצנרת הביוב שרוול פולימרי שמוצמד לדפנות הביוב ומתקשה לאחר כשעה. תיקון זה מתאים בד"כ כאשר מדובר בצנרת עם המון חורים וסדקים שלא ניתן לתקנם בעזרת השיטות הקודמות שציינו לעיל.

כך בעזרת הליינר (שרוול) מתקנים את כל אורך הצינור ובעצם יוצרים צינור פנימי בתוך הצינור הקיים וכך המים עוברים בצורה תקינה ואינם נוזלים. כמובן שלאחר התיקון מבצעים צילום צנרת ביוב בכדי לוודא התיקון בוצע כמו שצריך.

מה היתרונות של תיקון קו ביוב ללא הרס?

ישנם אינספור יתרונות לתיקון צנרת בשיטת אל הרס במקום החלפה של הצנרת הקיימת. מעבר לכך שמדבור לעיתים על חיסכון של עשרות אלפי שקלים, היתרון העיקרי הוא חיסכון בעוגמת הנפש ושיבוש חיי השגרה.

יתרונות נוספים:

  • התיקון מאריך את חיי הצנרת.
  • עמיד בפני לחצי מים גבוהים.
  • מונע סתימות וחדירת שורשים לביוב.
  • עמיד בפני חומרים כימיים ומספק הגנה לצנרת הביוב לטווח הארוך.
מחיר תיקון צנרת ללא הרס
מחיר תיקון צנרת ללא הרס

מחיר תיקון צנרת ללא הרס – כמה עולה?

ישנם כמה פרמטרים אשר באמצעותם המחיר הסופי נקבע. כמובן שזה לא מקצועי לציין מחיר בלי לראות את המקרה המדובר, תוואי הצנרת, נוחות הגישה לביצוע התיקון, סוג התיקון וכדומה.

נציין ונאמר שלרוב תיקון צנרת ללא הרס מחירו החל מ-2,200 ₪ לתיקון נקודתי ועשוי להגיע גם ל-10,000 ₪ ויותר, כאשר מדובר על כמה תיקונים נפרדים בצנרת הביוב.

נצרף עבורכם טבלת מחירים אשר תעשה לכם סדר בעלויות חידוש צנרת ללא הרס, נציין שהמחירים עבור התיקון אינם סופיים אלא רק אומדן עלויות:

סוג התיקון בצנרת הביוב

הערות

מחיר תיקון צנרת ללא הרס

תיקון צנרת בשיטת הפאץ'

המחיר הינו לתיקון נקודתי עד לארוך 50 ס"מ

2,200-4,000 ₪

תיקון בהתזה אפוקסית

המחיר הינו לתיקון באורך עד מטר

2,500-3,500 ₪

תיקון צנרת בשיטת שירוול

המחיר מתייחס לתיקון צנרת עד אורך 5 מטרים

20,000-30,000 ₪

לצפייה בכל המחירים עבור שירותי אינסטלציה לחצו כאן

חידוש צנרת ביוב
חידוש צנרת ביוב

באיזה מקרים ומתי נבצע חידוש צנרת ביוב?

חידוש צנרת ביוב ללא הרס מתבצע לרוב כאשר הצנרת במצב שאינו תקין עקב שבר או סדק אשר נגרם כתוצאה מהסיבות האלה:

שורשים בצנרת הביוב

בין אם רכשתם בית יד2 או שאולי לא חשבתם מראש ושתלתם עצים בקרבת צנרת הביוב. ככל הנראה בעוד מספר חודשים/שנים תגלו כי שורשים חדרו לצנרת הביוב ויצרו סתימה או נזילה בצנרת.

במקרים של שורשים בביוב, הם מתרבים וגדלים ונעשים עבים מאוד עד אשר הם יוצרים שברים בצנרת הביוב, במיוחד עצי הפיקוס. הם משתלטים על פנים הצנרת. במצב הזה ככל הנראה תצטרכו להזמין אינסטלטור מומלץ אשר יבצע צילום של קו הצנרת, פתיחת הסתימה שנוצרה ותיקון של פנים הצנרת

שורשים בצנרת ביוב
שורשים בצנרת ביוב

נזק לצנרת בעקבות שיפוץ

סיבה שכיחה לפגיעה בצנרת הינה בעקבות שיפוץ. לעיתים מי שמשפץ את הבית קודח במקומות של תוואי הצנרת וגורם לחורים בצנרת הביוב או במרזבים, במקרה והקידוח התבצע בקיר.

אם אתם גרים בבניין, הבעיה נפוצה בעיקר במרזבים הפנימיים וצנרת הביוב אשר עוברת בקירות השירותים והמקלחת. חורים בצנרת יובילו לנזילות מים לשכנים מה שלא מותיר מנוס מלבצע תיקון צנרת ללא הרס.

@termi.top.instaltzia

חברים בסרטוון הזה תבינו קצת את המשמעות מאחורי המילים ״תיקוני אל הרס״ !! #מאתרנזילות #איתורנזילות #איתורנזילותבמצלמהטרמית #איתורנזילותמים #אינסטלציה #פאץ #תיקוניפאץ #אלהרס #CapCut #אינסטלציהחכמה #מאתר #foryou #foruyou

♬ Einaudi: Experience - Ludovico Einaudi & Daniel Hope & I Virtuosi Italiani

איך נבחר אינסטלטור ביוב לתיקון צנרת ללא הרס?

כמו שכבר הבנתם, תיקון צנרת ללא הרס הינו תיקון מורכב ולא סטנדרטי. לא כל אינסטלטור יודע לבצע את התיקון. ישנה חובת הכשרה והשתלמויות לימודיות בכדי לקבל תעודה לביצוע חידוש צנרת ללא הרס.

לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע, בדקו איתו אם עבר הכשרה מתאימה בתחום, בקשו המלצות מלקוחות קודמים שלו שביצע אצלם תיקון בשיטת אל הרס. שאלו על המחיר ועל סוג התיקון המתאים.

בכל מקרה, על מנת שתוכלו לקבל הצעה הוגנת ובאמת מותאמת עבורכם, אינסטלטור מקצועי יבקש להגיע ולבחון את הבעיה ואם ניתן בכלל לבצע חידוש של קו הצנרת או שאולי אין אפשרות ויש צורך בחפירה והחלפת הקו.

תעודת הסמכה לתיקון צנרת ללא הרס
תעודת הסמכה לתיקון צנרת ללא הרס

המקצוענים בתיקון צנרת ללא הרס – תרמי טופ

אם הגעתם עד לפה, ככל הנראה הבנתם שתיקון צנרת ללא הרס – יש להשאיר למקצוענים! אנו בתרמי טופ אינסטלציה מתמחים בתיקוני צנרת ביוב ותיקוני פנים צנרת ומומחים בשיטת אל הרס.

אנו מבצעים תיקונים כאלה למעלה מ-15 שנה עם המכשור הכי מתקדם בתחום, במחירים הוגנים ושירות אדיב ומקצועי. אז אם גיליתים נזילה או שבר בצנרת הביוב צרו איתנו קשר דרך הטלפון או השאירו פניה באתר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר הוגנת לביצוע התיקון.

כמובן! אחד מהשירותים הנפוצים שלנו בתחום האינסטלציה הינו תיקוני צנרת ביוב ובפרט תיקון צנרת ללא הרס. 

אנו עושים זאת למעלה מ-15 שנה בהצלחה, ניתן לראות תיקונים שביצענו באתר והמלצות מלקוחות.

המחיר משתנה ממקרה אחד לשני. תלוי בשיטת התיקון שנבצע, ועוד גורמים אשר קובעים את המחיר הסופי.

רוצה לחזור לחלק מסוים במאמר?