אינסטלטור או ביובית? חייגו!

מתי יודעים שצריך לבצע איתור נזילות?

אם אתם שואלים מתי יודעים שצריך לבצע איתור נזילות מים, ייתכן שהייתם כבר עדים למאפיינים שונים שניתן להיתקל בהם לא פעם ברחבי המשרד וברחבי הבית. רגע לפני שמזמינים אנשי מקצוע בתחום הזה של איתור ותיקון נזילות מים וביוב, ריכזנו עבורכם כמה דגשים ששווה לקחת אתכם – המשיכו לקרוא.
מתי יודעים שצריך לבצע איתור נזילות

☑️ שירותי איתור נזילות מים

☑️ ייעוץ עם מאתר נזילות מוסמך 24/6.

☑️ הגעה מהירה תוך 30 דקות.

☑️ זמינות בכל רגע ושירות מקצועי.

☑️ להצעת מחיר לאיתור נזילה בגז:

חייגו עכשיו 077-8040549 📞

למה לטפל בהקדם בנזילות?

בין אם מדובר בנזילות כאלו או אחרות, חשוב לציין עד כמה תיקון התקלה צריך להיות בהול מבחינתכם. לא פעם, אנשים נוטים לדחות, להזניח או סתם לשכוח את הנושא הזה של איתור נזילות מים. זאת, עד שלפתע מגיעים כל מיני נזקים שונים "משום מקום".

זה לא משום מקום, מכיוון שנזילות בדרך כלל לוקחות את הזמן, הן מחלחלות לאט-לאט.דחיתם טיפול בנזילה? מה שקורה זה שבדרך כלל, יום אחד, ללא שום התראה מראש, אתם מגלים הצפת מים בבית, נזקים למכשירי ותשתיות חשמל, רטיבות מתחת לריצוף ועוד שלל צרות.

זו הסיבה העיקרית לכך שכל כך חשוב לטפל בנזילות עוד כאשר הן "בחיתולים".

כיצד נזהה את הרגע להזמנת איתור נזילות?

כאשר הן כבר מתרחבות ומעמיקות, הנזילות האלו לא רק מסוכנות לרכוש אלא גם מסוכנות בבחינה הבטיחותית. חובה לזכור, ברגע שמים מתחילים להגיע לתשתיות החשמל, אז כבר ישנה סכנה של שריפה.

לכן, חשוב שתדעו כיצד לזהות את הרגע הזה שבו צריך להזמין איתור נזילות מים. כדי להקל עליכם, ריכזנו עבורכם כמה טיפים בנושא הזה:

  • אם אתם שמים לב לסימנים ויזואליים כמו כתמי רטיבות כהים או ירקרקים על הקירות, התקרה או הרצפה, הזמינו איתור נזילות.
  • אם אתם עדים להתקלפות צבע באזורים שונים בקיר, התפוררות טיח או אפילו סדקים, ייתכן ששירות האיתור נדרש לכם.
  • בין אם אתם מריחים ורואים עובש, או רק מריחים טחב, קחו בחשבון שצמיחה של עובש היא סימן מובהק של צורך בהזמנת איתור נזילות מים.
  • במקרים בהם אתם עדים לירידה חדה ופתאומית בלחץ המים, או ירידה הדרגתית, סביר כי כדאי לבדוק לגבי בדיקה על איתור נזילות דרך פייפר.
  • לבסוף, יש לציין, גם במקרים בהם חשבון המים שלכם לפתע מתחיל "להרקיע שחקים", זה סימן מובהק לנזילת מים פוטנציאלית.

לסיכום, חסכו נזקים כבדים בעתיד – טפלו בנזילה בהקדם

בסיכומו של דבר, לא כל אחד מהסימנים לעיל בהכרח מעיד על נזילה, וייתכנו סיבות אחרות לתופעות הנ"ל. עם זאת, אם אתם מבחינים באחד או יותר מהסימנים הנ"ל, מומלץ להזמין שירות איתור נזילות מקצועי.

גם אם הבדיקה תהיה לא מאוד זולה, זה שווה את זה כדי להימנע ולחסוך נזקים כבדים יותר בעתיד. זכרו, נזילה שאינה מטופלת היא נזילה שיכולה להוביל למפגעים בטיחותיים חמורים.

אז, לפני שהבעיה חלילה מחמירה, חשוב לתפוס אותה עוד כשהיא בהתחלה שלה, לטפל בהקדם, וכך גם תשלמו פחות כסף על תיקון שהשכלתם לא להזניח או לדחות.

5/5 - (23 דירוגים)
רוצה לחזור לחלק מסוים במאמר?

מידע חשוב נוסף