אינסטלטור או ביובית? חייגו!

צילום קווי ביוב

חברת תרמי טופ ידועה כחברת אינסטלציה מובילה וחדשנית שמקפידה להעניק ללקוחותיה את המענה המקצועי הטוב ביותר. צוות המומחים של תרמי טופ פותר במהרה את כל סוגי תקלות הצנרת, מציע שירותי צילום קווי ביוב מעכשיו לעכשיו וחוסך לכם כסף – חייגו עכשיו להתייעצות ותיאום הגעה.

צילום קווי ביוב עם סיב אופטי
צילום קווי ביוב עם סיב אופטי

☑️ מומחים בצילום קווי ביוב ללא הרס

☑️ ייעוץ עם אינסטלטור ללא עלות.

☑️ מכשור מתקדם לצילום צנרת וקווי ביוב

☑️ זמינות 24/6 ושירות מקצועי.

☑️ להצעת מחיר לצילום קווי ביוב:

חייגו עכשיו 077-8040549 📞

צילום קווי ביוב – איך מבצעים, כמה עולה ואל מי כדאי להתקשר?

שימוש בציוד צנרת חדיש מאפשר לכם לפתור בקלות תקלות, לחסוך כסף, למנוע נזק מיותר למבנה ובעיקר, ליהנות מפעילות תקינה של הצנרת לאורך זמן. צילום קווי ביוב נותן לנו הזדמנות לצפות במתרחש בתוך הביוב בזמן אמת.

שימוש נכון בציוד צילום צנרת ביוב הופך את עבודת האינסטלטור למדויקת, נכונה ויעילה הרבה יותר. כאשר אינסטלטור מקצועי יודע היכן בדיוק ממוקמת סתימה או מה גורם לה, הוא יודע להציע את הפתרון הטוב ביותר. אז אתם כבר יודעים למי צריך להתקשר בשביל צילום צנרת ביוב.

איך צילום קווי ביוב חוסך לכם כסף?

אם נוצרת אצלכם סתימה בביוב אחת למספר שבועות – הגיע הזמן לגלות מה גורם לבעיה ולנקוט בצעדים הדרושים למניעה. צילום ביוב מגלה לנו מה חוסם את הצנרת, היכן ממוקמת הסתימה ומה מצב הצנרת.

מצלמת צילום ביוב מציגה תמונה עדכנית של הצנרת לאיתור סדקים, נזילות וחלודה. קבלת מידע מדויק אודות מצב הצנרת תסייע לכם בקבלת ההחלטות הנכונות, תכנון תיקון הצנרת ומניעת הצפות ושאר נזקי צנרת.

צילום קווי ביוב מאתר נזקי צנרת בשלב מוקדם וחוסך לכם תיקונים יקרים או נזקי הצפה. צילום צנרת ביוב מדייק את העבודה, ממקד אותה וחוסך נזק מיותר למבנה.

צילום קווי ביוב
צילום קווי ביוב

מתי כדאי להזמין צילום צנרת ביוב?

  1. פתיחת סתימות ביוב מורכבות
  2. שטיפת קווי ביוב
  3. טיפול בסתימות ביוב חוזרות
  4. איתור נזילות בצנרת
  5. הערכת מצב הצנרת
  6. ניקוי מרזבים
  7. ניקוי ארובות

ציוד צילום צנרת ביוב הופך במהרה לעיניים של האינסטלטור בתוך הצנרת. שירותי צילום קו ביוב נדרשים לטיפול בבעיות צנרת של בתי מגורים, בתי עסק, אתרי נופש וגם מוסדות. שימוש בציוד צילום צנרת מאפיין חברות אינסטלציה מובילות, אמינות ומקצועיות.

אינסטלטור מנוסה שיודע איך להשתמש נכון בציוד הצילום מצליח לקבוע באופן מדויק את המיקום של הסתימה / הנזילה, את אורך הצינור הראשי, את נתיב זרימת הביוב ועוד.

צילום צנרת ביוב ללא הרס ונזקים לצנרת!

בעבר נאלצנו לאפשר לאינסטלטורים לשבור קירות ואריחי ריצוף לאורך כל קו הצנרת במטרה לאתר את מיקום הנזילה – עם ציוד צילום צנרת ביוב אין בכך כל צורך. תיקוני צנרת מתבצעים היום בשיטת אל הרס על בסיס נתונים מדויקים שמתקבלים מהמצלמות.

ציוד חדיש ושיטות עבודה מתקדמות הן הבסיס לעבודת אינסטלציה חכמה, ממוקדת וחסכונית. תשמחו לשמוע שבמקרים רבים אפשר לתקן את הצנרת בשיטת אל הרס ללא גרימת נזק למבנה. ציוד אינסטלציה חדיש מבצע תיקוני צנרת בשלט רחוק בעוד ביובית מסוגלת לפתוח סתימות ביוב מרחוק באמצעות זרם מים רב עוצמה.

צילום קווי ביוב מחיר
צילום קווי ביוב מחיר

כמה עולה להזמין צילום קווי ביוב?

חברות אינסטלציה קובעות בעבור עבודות צילום קווי ביוב מחיר שמשקף את מורכבות העבודה ואת העלויות הנלוות. בהזמנת עבודת אינסטלציה מורכבת צילום קו ביוב נכלל במחיר. לפניכם מחירון לצילום קווי ביוב, אין במחירון הנ"ל כדי לקבוע את המחיר הסופי אלא כדי לקבל אומדן מחירים ממוצע:

סוג השירות – צילום קווי ביוב הערות מחירון צילום קו ביוב
צילום קו ביוב לפי מטר עד 10 מ' אורך מחיר מ-130 ₪ למטר
צילום צנרת ביוב עם מצלמת 360 מצלמה באיכות HD מחיר מ-1,300 ₪
איתור שוחת ביוב עם ציוד מיוחד ללא הרס מחיר מ-1,250 ₪
צילום קוו ביוב + פתיחת סתימה תלוי בסוג הסתימה ובמיקומה מחיר מ-1,800 ₪

אורך הצנרת

לעבודות צילום קו ביוב מחיר סטנדרטי שמכסה צנרת באורך של עד 30 מטר, צילום צנרת ביוב גדולים יותר כרוך בתשלום נוסף. המחיר נקבע גם על פי סוג ציוד הצילום ועבודות נוספות שצריך לבצע. צילום ביוב ללא הרס או צילום שכולל גם ניקוי ביוב מתומחרים אחרת.

ככל שהשירות הדרוש לכם יותר מורכב המחיר יעלה בהתאם. מחירים של צילום קו ביוב נקבעים בעיקר על בסיס אורך הצנרת, סוג ציוד הצילום, מורכבות העבודה, סוג התקלה.

עלות צילום קו ביוב
עלות צילום קו ביוב

מורכבות העבודה

מחיר של צילום קווי ביוב מושפע ממורכבות העבודה. במקרים בהם יש לבצע פעולות בעומק הצנרת המחיר צפוי להיות גבוה יותר בהשוואה אל צילום פשוט של צנרת ביתית.

עבודות צילום בצנרת ישנה צפויות להיות יקרות ומורכבות יותר מאשר צילום צנרת ביוב חדשה לטובת קבלת טופס 4.

צילום צנרת ביוב לאיתור סתימה יהיה זול יותר בהשוואה אל צילום שמתלווה אל תיקון פאצ'ים. בהזמנת תיקון צנרת ביוב ללא הרס הצילום כלול במחיר בחלק מהמקרים.

צילום קווי ביוב לטיפול בסתימות

כל אינסטלטור מבצע באופן יומיומי עבודות פתיחת סתימות בצנרת כאשר האינסטלטורים הטובים אינם מסתפקים רק בשחרור הסתימה. אינסטלטור מקצועי מקפיד לזהות את גורם הסתימה ולהסביר לכם מה עליכם לעשות בשביל למנוע את חזרתה.

צילום קו ביוב חיוני לאיתור גורמים לסתימות מורכבות או סתימות חוזרות. כך למשל, במידה ותגלו שהגורם לסתימה הוא מגבונים שמושלכים אל האסלה, תדעו להנחות את הדיירים לשנות הרגלים.

צילום צנרת חיוני גם במקרים של סתימות שורשים מורכבות במעמקי הצנרת. טיפול מדויק בסתימת שורשים מחייב איתור מיקום מדויק, בדיקת היקף נזק לצנרת ובחירה בפתרון היעיל ביותר. רק טיפול חכם וממוקד יצליח לפתור אחת ולתמיד את בעיית השורשים בצנרת.

צילום קו ביוב מקצועי
צילום קו ביוב מקצועי

איך מבצעים צילום קווי ביוב?

המבנה המוסתר של הצנרת מגביל את היכולת שלנו לאבחן ולאתר נזקי צנרת. ברוב המקרים אנחנו מזהים את הבעיה רק לאחר שנגרם כבר נזק רב למבנה או שביוב עולה בחצר. צילום קווי ביוב חוסך לנו את הצורך לחפור ולחשוף את הצנרת לטובת איתור נזילות ותקלות.

הטכנולוגיה החדישה מציעה כמה סוגים של מצלמות ביוב למענה מדויק. צילום צנרת ביוב מתבצע באמצעות מצלמות שמותקנות על סיב אופטי, מצלמות טרמיות וגם מצלמות רובוטיות שאפשר להחדיר אל עומק הצנרת.

הטכנולוגיה החדישה מאפשרת לאינסטלטור וגם לכם להתבונן במתרחש לאורך כל צינור הביוב או צינור הניקוז. התקלה מאותרת ומטופלת ללא גרימת נזק מיותר ובמקרים רבים ללא חפירה.

פעולת הצילום מתאפשרת באמצעות סיב אופטי שממוקם בקצה של כבל ארוך אותו מכניסים אל תוך הצנרת. צילום צנרת ביוב מתאפשר אל פנים הצנרת (מרחק של מטרים רבים). כאשר נדע היכן בדיוק ממוקמת הסתימה, ממה היא מורכבת והאם הצנרת נפגעה, נצליח לבחור נכון בפתרון הכי יעיל וזול.

צילום קווי ביוב בתוך צנרת חשוכה

מצלמות צילום צנרת ביוב מתוכננות להתמודדות עם התנאים בביוב. אלו הן מצלמות עמידות בפני רטיבות ושפכים, בעלות יכולת תנועה גמישה ובעלות יכולת להאיר את הצינורות החשוכים. בקצה המצלמה מותקן גוף תאורה זעיר אך עצמתי שמספק מספיק אור לפעילות יעילה של המצלמה.

על ציוד צילום קווי ביוב להיות קומפקטי, חסין ונוח לשימוש. צילום מערכת ביוב משדר בשידור חי תמונת וידאו של מצב הצנרת.

סקרנים לגלות איך נראית הצנרת שלכם מפנים? בקשו מהאינסטלטור להציג בפניכם את צילום הווידאו בתוספת הסבר על התקלה והפתרונים האפשריים. אתם תופתעו לגלות כמה לכלוך מצטבר בדופן הצנרת עם השנים ותבינו מדוע נוצרות סתימות ולמה חשוב לבצע שטיפה וצילום צנרת ביוב באופן קבוע.

צילום קווי ביוב ללא הרס
צילום קווי ביוב ללא הרס

אלו תקלות צנרת אפשר לאתר באמצעות צילום קו ביוב?

ציוד צילום קו ביוב בידיים מקצועיות של אינסטלטור מומחה מאתר שברים או סדקים בצנרת, חלקים פגומים בצנרת שצריך להחליף, נזקי חלודה. שירותי צילום צנרת נועדו גם לאיתור חלקי צנרת שסטו ממקומם בעקבות עבודות בנייה או תזוזה טבעית של הקרקע.

אם קיימת סתימה בתוך הצנרת חשוב לבצע צילום פנים צנרת בכדי לאתר את המיקום ואת הגורמים. אם נדע מה גורם לסתימה נצליח לטפל בה טוב יותר. נבחר בטכניקה שונה בעבור סתימת שורשים בביוב, סתימת בטון, סתימת שומן וסתימה מגבונים.

בנוסף, צילום קווי צנרת הוא כלי שימושי להערכת מצב הצנרת ואיתור נזקי קורוזיה. במבנים עם צנרת ישנה נזקי חלודה בצנרת גורמים להתמוטטות של צינורות.

שליחת מצלמה אל פנים הצנרת מומלצת גם לאיתור חיבורים דולפים וצינורות לא תקינים. בטיפול בסתימות שורשים ציוד צילום קווי ביוב ממלא תפקיד חשוב.

צילום קו צנרת ביוב
צילום קו צנרת ביוב

ניווט מהיר בתוך צנרת הביוב

צילום קווי ביוב מתבצע באמצעות קבלני ביוב או אינסטלטורים מומחים. אין מדובר בשירות שתוכלו לקבל מכל אינסטלטור מתחיל. היכולות הגבוהות של אינסטלטור מומלץ באות לידי ביטוי ביכולת לנווט בקלות את המצלמה בתוך הצנרת, להתגבר על מכשולים, לפענח את הנתונים ולהגיע ליעד.

צילום צנרת ניקוז עירוניים בבתי עסק או מבני ציבור דורש לעתים פעולה בתוך מעמקי הצנרת ובהתאם יש לפנות אל קבלן ביוב בעל וותק וציוד מתאים.

במקרים של צנרת מלוכלכת כדאי להקדים את הצילום בניקוי קווי ביוב עם ביובית. שטיפת צנרת עם ביובית נדרשת בכל עבודת תיקון פנים צנרת עם דגש על תיקון צנרת ללא הרס.

רוצים לשמוע עוד פרטים על צילום קווי ביוב?

חברת תרמי טופ נעזרת בציוד צילום ביוב חדיש ואיכותי על בסיס יומיומי. הצוות המקצועי נעזר בציוד הצילום במטרה להעניק ללקוחות מענה מדויק ויעיל בזול. אם חשוב לכם לטפל נכון בצנרת ובו זמנית גן לחסוך ולמנוע תקלות חוזרות – חייגו עכשיו אל חברת תרמי טופ ותגלו שירות מקצועי ברמה אחת מעל כולם.

צילום קווי ביוב חיוני להערכת מצב צנרת הביוב, זיהוי סתימות, נזילות או בעיות מבניות וקביעת הפתרונות היעילים ביותר.

בעזרת הצילום ניתן לקבל ראיות חזותיות המסייעות בקבלת החלטות מושכלות ובתכנון תחזוקה או תיקונים בעת הצורך.

אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת כגון מצלמות ביוב מיוחדות, מערכות הדמיה ברזולוציה גבוהה ומצלמות בעלות כבלים עם סיבים אופטיים גמישים כדי לצלם תמונות מפורטות של קווי ביוב. הציוד שלנו מבטיח תיעוד ויזואלי ברור ומדויק.

רוצה לחזור לחלק מסוים במאמר?