אינסטלטור או ביובית? חייגו!

מומחה לאיתור נזילות מים

מומחה לאיתור נזילות מים הוא איש מקצוע מבוקש מאד, שכן כשמתרחשת נזילה של מים בין כתלי הבית או במקום העסק התוצאה עלולה להיות נזקים חמורים – ורק אינסטלטור מנוסה יכול להבטיח לנו גם תיקון מהיר ויעיל של התקלה וגם שהיא לא תחזור על עצמה, ולא רק להבטיח אלא גם לקיים.
מומחה לאיתור נזילות מים

☑️ איתור כל סוגי הנזילות ללא הרס

☑️ ייעוץ עם אינסטלטור ללא עלות.

☑️ מכשור מתקדם לגילוי נזילות

☑️ זמינות 24/6 ושירות מקצועי.

☑️ להצעת מחיר מומחה לאיתור נזילות:

חייגו עכשיו 077-8040549 📞

באילו מקרים כדאי להזמין מומחים לאיתור נזילות?

שירותיו של מומחה לאיתור נזילות מים נחוצים בשני מקרים: תרחיש נפוץ אחד הוא כאשר יש עלייה פתאומית בחשבונות המים ללא כל סיבה נראית לעין. אם אתה מבחין בזינוק משמעותי בחשבון המים שלך, זה יכול להצביע על דליפה נסתרת אי שם במערכת האינסטלציה שלך.

מקרה נוסף לכך שאתה עשוי להזדקק למומחה לאיתור נזילות היא אם אתם מבחינים בכתמי לחות או רטובים על הקירות, הרצפה או התקרות שנמשכים גם לאחר ייבושם. אזורים לחים אלו יכולים להיות תוצאה של נזילת מים נסתרת הדורשת איתור נזילות מים בצורה מקצועית.

אבל יש עוד מצב שבו כדאי לחפש אינסטלטור מומחה לגילוי נזילות מים – כשאנחנו קונים בית ובפרט אם מדובר בדירה יד שנייה ישנה יחסית. בדירות אלה ייתכן שישנן נזילות סמויות מן העין, שכן תשתיות האינסטלציה כבר אינן חדשות וייתכן שאף שחוקות, וכמובן שכדאי לגלות כל נזילה לפני שחותמים על החוזה כדי להימנע מעוגמת נפש לאחר הכניסה לבית.

@termi.top.instaltzia

טרמי-טופ שירותי אינסטלציה מתקדמים 💧 שתפו לחבר שמתעניין עשו לייק ותעקבו לעוד 🫶#pipepatch #מלחמהבישראל #אינסטלציהחכמה #foryou #אינסטלציה #תיקוניפאץ #איתורנזילות #CapCut

♬ Si No Estás "Sped Up" – iñigo quintero

הקושי באיתור נזילות סמויות

חשוב לציין שלא כל נזילות המים ניתנות לזיהוי בקלות. חלק מהדליפות מתרחשות בתוך צינורות האינסטלציה ואינן נראות לעין בלתי מזוינת. במקרים כאלה יש חשיבות מכרעת לאיתור נזילות מים עם ציוד מתקדם ומומחיות בתחום. על ידי שימוש בכלים מיוחדים כגון מצלמה טרמית לאיתור נזילות ומכשירים אקוסטיים, מומחה איתור נזילות מים יכול לאתר במדויק את מקור הנזילה מבלי לגרום לנזק מיותר לרכוש שלכם.

נזילת מים סמויה
נזילת מים סמויה

אינדיקציות נוספות לנזילה שיצריכו מומחה לאיתור נזילות מים

  • קילופים של צבע מהקירות
  • נפילה של טיח מהתקרה או הקירות
  • ריח של טחב
  • מים עכורים באחד מברזי הבית
  • חשבון מים חריג

נזילות מים: אויב בלתי נראה – הגורמים

נזילות מים יכולות להיגרם ממגוון גורמים, מה שהופך אותן לאויב אדיר ובלתי נראה לבעלי בתים. אחת הסיבות הנפוצות לנזילות מים היא הזדקנות או התיישנות של צנרת האינסטלציה. עם הזמן, יכולים להתפתח סדקים בצנרת ואפילו פיצוצי צנרת, מה שיוביל לבסוף לנזילת מים. זה נכון במיוחד עבור בתים ישנים עם מערכות אינסטלציה מיושנות.

סיבות נוספות לנזילה של מים בבית או בעסק, כשבין הגורמים הנפוצים ביותר ניתן לציין חדירה של שורשים לביוב, חדירה של מים מאחד המרזבים, צנרת מיושנת שכבר מתחילה להיסדק, צנרת חלודה, פגיעה באחד הצינורות במסגרת עבודה כזו או אחרת וצנרת שהתקנתה בוצעה באופן לא מקצועי (שיפועים לא נכונים, חיבורים לא מהודקים מספיק ועוד).

זיהוי הגורמים הפוטנציאליים לנזילות מים חיוני לטיפול ביעילות ולמניעתן. תחזוקה ובדיקות שוטפות של מערכות אינסטלציה יכולות לסייע באיתור ותיקון כל בעיה לפני שהן מחמירות לנזילות רציניות יותר. בנוסף, השקעה בחומרי אינסטלציה איכותיים והתקנה מקצועית יכולה למזער את הסיכון לנזילות עתידיות.

ציוד לאיתור נזילות
ציוד לאיתור נזילות

איזה ציוד מחזיק מומחה לאיתור נזילות מים?

מומחה לאיתור נזילות מים זקוק לא רק לניסיון נרחב בתחום אלא גם לציוד משוכלל. הסיבה לכך היא שבחלק גדול מהמקרים מקור הנזילה סמוי מן העין, וכדי שלא להידרש לפירוק רצפות או שבירת קירות בהיקף נרחב לצורך גילוי הסיבה לנזילה, יש צורך בציוד מתאים ובפרט במצלמה תרמית.

מצלמה תרמית לאיתור נזילות

מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים מזהה את מקור הנזילה על סמך שינויים בטמפרטורה באזור מסוים בקירות, ביחס לסביבה, ולפי אותה אינפורמציה חיונית ובזכות הניסיון של איש המקצוע המומחה, ניתן לאתר בדייקנות את מקור הנזילה – וכמובן לפתור את התקלה.

מאתר נזילות אקוסטי

ציוד לאיתור נזילות אקוסטי הוא כלי נוסף בעל ערך בארסנל של מומחים. ציוד זה משתמש בטכניקות הגברה וסינון קול כדי לזהות את צליל המים הבורחים מצינור או מתקן. על ידי האזנה לצלילים המובחנים הללו, מומחים יכולים לאתר דליפות מוסתרות בתוך קירות או מתחת לאדמה.

מצלמת סיב אופטי

כדי לגשת לאזורים שקשה להגיע אליהם, מומחים עשויים להשתמש במצלמות סיבים אופטיים. ניתן להכניס את המצלמות הקטנות והגמישות הללו לצינורות או לניקוז כדי לבדוק חזותית את פנים הצנרת ולזהות נזילות או סתימות. זה מאפשר הערכה מדויקת יותר של מערכת האינסטלציה ועוזר לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר לטיפול בבעיה.

מאתר נזילות מומחה
מאתר נזילות מומחה

חוות דעת מטעם מאתר נזילות מומחה

עוד כדאי להדגיש שבחלק מהמקרים ישנו צורך גם בחוות דעת מקצועית לגבי מקור הנזילה, וזאת כדי שניתן יהיה לתבוע את הביטוח או באופן כללי להחליט מי אמור לשלם עבור הנזק שנגרם – סיבה טובה נוספת לא להתפשר על פחות ממומחה לגילוי נזילות מים.

הזמינו עכשיו מומחה לאיתור נזילות מים

אמנם איתור נזילות מים עשוי להיראות מצב מלחיץ, אבל זה לא חייב להיות כך. זכרו, איתור מוקדם של הנזילה הוא המפתח למניעת נזקים נרחבים ועלויות תיקון גבוהות.

בין אם אתם חושדים בנזילה או רוצים להיות לוודא שאין אחת כזאת, הזמנת מומחה לאיתור נזילות מים מטעם חברת האינסטלציה 'תרמי טופ' היא החלטה נבונה.

השיטות שלנו באיתור נזילות ללא הרס והמומחיות המקצועית שלנו מבטיחות איתור נזילות מדויק, וחוסכות לכם זמן וכסף.

5/5 - (36 דירוגים)
רוצה לחזור לחלק מסוים במאמר?

מידע חשוב נוסף