אינסטלטור או ביובית? חייגו!

צילום צנרת ביוב

עבודות צילום צנרת ביוב מתבססות על החדרת ציוד צילום משוכלל אל תוך צנרת הביוב. הצילום מתאפשר באמצעות ציוד צילום עמיד שמותאם לתנאים ששוררים בתוך צנרת הביוב. צילום צינור ביוב מאפשר לנו לדעת מה בדיוק מתרחש בתוך צנרת הביוב שלנו.
צילום צנרת ביוב

☑️ מומחים בצילום ניקוז צנרת ביוב

☑️ ייעוץ עם אינסטלטור ללא עלות.

☑️ מכשור מתקדם לצילום צנרת

☑️ זמינות 24/6 ושירות מקצועי.

☑️ להצעת מחיר לצילום צנרת ביוב:

חייגו עכשיו 077-8040549 📞

מדוע זה כל כך חשוב ומתי אסור לוותר?

אם יש אצלכם סתימות חוזרות ואתם רוצים לדעת מה הגורם לכך – צילום צנרת ביוב יספק לכם תשובות חד משמעיות. צילום צנרת ניקוז מומלץ בכל מקרה של תקלת ביוב חוזרת, איתור נזילות, אבחון מצב הצנרת.

שטיפת צנרת נדרשת לניקוי הצנרת לפני הצילום. קל יותר לקבל נתונים ברורים אודות מצב הצנרת כאשר היא נקייה. מחפשים צילום ביוב מבוסס ציוד חדיש במחיר אטרקטיבי? חייגו עכשיו אל חברת תרמי טופ.

רובוט עם מצלמת <yoastmark class=

איזה מידע אפשר לקבל ממצלמת ביוב?

צילום צנרת ביוב מראה לכם מה בדיוק מתרחש אצלכם בצנרת בזמן אמת. רובוט לצילום צנרת מסוגל לנוע בתוך הצנרת בעוד אתם מקבלים תמונות בשידור חי ומכוונים בהתאם את הרובוט.

מצלמות ביוב איכותיות מצליחות לאבחן בצורה מדויקת נזקים בביוב ולמנוע כך את החמרת המצב. בעזרת ציוד אופטי לצנרת אפשר לאתר גוף זר בתוך הצנרת, לזהות גורמים לסתימות, למצוא סדקים או נקבים שגורמים לנזילות.

ברגע שאנשי המקצוע מקבלים תמונה ברורה ומדויקת של המתרחש בצנרת קל להם להמליץ על הפתרון הנכון. ציוד הצילום עמיד בפני לחות ומי שפכים.

מי יכול לבצע צילום צנרת ביוב?

בעיות ביוב הן צרה צרורה וכאשר הן חוזרות על עצמן העסק הופך להיות יקר. צילום צנרת ביוב חושף בצורה מדויקת את הגורמים לבעיה ומבטיח כך טיפול הולם בתקלה.

עלות צילום קווי ביוב משתלמת בעיקר בגלל שהיא מצליחה למנוע תקלות חוזרות. אם ביוב עולה אצלכם בחצר מזה מספר חודשים אחת לשבועיים הזמינו עוד היום צילום ביוב ותפתרו את הבעיה אחת ולתמיד.

תפעול ציוד צילום צינורות ביוב דורש ניסיון רב ודיוק. על המפעילים לדעת לאן לכוון את המצלמה וכיצד להניע את הסיב האופטי בתוך הצנרת.

לא כל אינסטלטור ביוב מסוגל לבצע עבודות צילום צינור ביוב. הפעלה מדויקת ויעילה של ציוד צילום בתוך קווי ביוב מחייבת ניסיון וציוד שתואם את תוואי הצנרת.

הכנות לקראת צילום צנרת ביוב

אם הזמנתם צילום צנרת למטרת פתיחת סתימות בביוב יש לפתוח תחילה את הסתימה ורק לאחר מכן להחדיר פנימה את הסיב האופטי. חשוב להבהיר שהסיב האופטי דק מאוד ואין באפשרותו לפתוח סתימות.

ציוד צילום צנרת אינו מיועד לפתיחת סתימות אלא רק לאיתור, זיהוי וסקירת נזק. ניסיונות להחדיר ציוד צילום צנרת עדין אל תוך צנרת סתומה עלולים להסתיים בהרס של המצלמה.

לטובת פתיחת סתימה או ניקוי צנרת לקראת צילום צנרת ביוב נשתמש בשירותי ביובית 24 שעות. מומחים לצילום צנרת יודעים שלא כדאי להכניס ציוד צילום אל תוך צנרת מוצפת.

יש לבצע תחילה שאיבה של הקו עם ביובית ורק לאחר מכן להכניס את ציוד הצילום. כל עוד הצנרת מוצפת לא נצליח לקבל תמונות ברורות.

איך מכניסים את המצלמה אל הצנרת?

תפעול ציוד צילום צנרת ביוב למטרת איתור סדקים בצנרת, איתור נזילות או כל שימוש אחר דורש ניסיון ויידע. המקצועיות של מפעילי הציוד באה לידי ביטוי בתוצאות.

חשוב לבחור בחברת אינסטלציה עם ניסיון בעבודות צילום קווים, חברה שמשתמשת באופן קבוע בציוד צילום איכותי ומתקדם שתואם את המשימה.

את ציוד הצילום מכניסים אל תוך הצנרת דרך פתח הביוב הקרוב ביותר למקור התקלה.

לא בטוחים היכן ממוקם פתח הביוב? הצוות המקצועי יידע לאתר אותו בעבורכם. במידה ודרושה שטיפת צנרת עם ביובית כהכנה לצילום כדאי לפנות בעבור הביובית חנייה סמוכה.

<yoastmark class=

היכן מוצגים הממצאים?

מצלמת ביוב מסוגלת לשדר תמונות מתוך הצנרת בשידור ישיר. בקשו לצפות בתמונות יחד עם הצוות המקצועי ותראו בעצמכם איך נראית הצנרת שלכם מבפנים.

צילום צנרת ביוב חושף תקלות ביוב וליקויים עם דגש על סתימות, נזילות, פלישת שורשים לביוב, קריסת קווי ביוב, נזקי חלודה ועוד. לאחר השלמת הצילום תקבלו דוח ממצאים מפורט יחד עם המלצות לתיקון התקלה או שיפוץ הצנרת.

כדאי לבקש לקבל גם קובץ דיגיטלי בו מתועד החלק הפנימי של הצנרת. על הדוח לכלול את תיאור הבדיקה, מצב הצנרת, רשימת הליקויים, המלצות לתיקון.

אם אתם מתכננים להגיש תביעה לחברת הביטוח לכיסוי נזקי הצנרת חשוב שתקבלו לידכם תמונות וסרטונים שמעידים על מצב הצנרת.

כמה עולה להזמין צילום צנרת ביוב?

עלות צילום צנרת ביוב הינו החל מ-1200 ש"ח והמחיר הסופי נקבע על פי מורכבות העבודה, גודל הצנרת, סוג הצילום ודרישה לציוד מיוחד. אלא אם מדובר במבנה צנרת דומה ותקלת צנרת זהה, נבין שלכל עבודת צילום צינור ביוב מחיר אחר.

הגורמים המשפיעים על המחיר הם הגודל של הצנרת (ביתית או ציבורית), מצב הצנרת, צורך בעבודות נוספות, מטרת הזמנת הצילום. תמחור צילום ביוב בבית פרטי מתאים לצנרת עד אורך של 10 מטר.

במידה והצנרת מאוד מסובכת או ארוכה יותר המחיר עולה בהתאם. צנרת של בניין נוטה להיות ארוכה יותר בהשוואה לצנרת של בית פרטי.

חשוב לציין שהצעת מחיר של שירותי צילום קווים מתייחסת לרוב רק לאיתור הליקויים ואינה כוללת גם עלויות תיקון צנרת ביוב.

<yoastmark class=

איך צילום צנרת ביוב מצליח לחסוך לכם כסף?

היכולת לדעת מה בדיוק מתרחש בתוך הצנרת שלכם היא הבסיס לתיקון מדויק וממוקד. עבודה עם ציוד צילום צנרת איכותי וחדיש הופכת את עבודת האינסטלטור לחכמה ויעילה הרבה יותר.

על בסיס שימוש בציוד צילום צנרת ביוב אפשר יהיה לבצע תיקון צנרת ללא הרס. אם תצליחו לחסוך לעצמכם הרס מיותר למבנה לטובת ביצוע תיקונים תצליחו לחסוך כסף.

תיקון צנרת ללא חפירה מונע הרס מיותר בחצרות בתים. אל תמהרו לאשר חפירה או שבירת קירות מבלי לבחון תחילה אפשרות לתיקון התקלה בשיטת אל הרס בהנחיית צילום קו ביוב מחיר כולל.

האם תנועת המצלמה גורמת נזק לצנרת?

צילום צנרת מים מתבצע באמצעות סיב אופטי דק וגמיש שבקצה שלו מותקנים מצלמה וגוף תאורה. אינסטלטור מקצועי מפעיל את ציוד הצילום ושולט בתנועה שלו בתוך הצנרת.

צילום צינור ביוב עם מצלמת סיב אופטי לביוב מאתר במהרה תקלות, ממקד את עבודה האינסטלטור ומוביל לפתרון מדויק ויעיל. כאשר הציוד מופעל על ידי אנשי מקצוע מנוסים צילום הצנרת מביא רק יתרונות.

אל תתפשרו על פחות מאבחון מדויק של הצנרת כולל דו"ח ממצאים כבסיס לתחילת העבודה.

צילום צנרת לטופס 4
צילום צנרת לטופס 4

צילום צנרת ביוב לקבלת טופס 4

צפויים לאכלס בקרוב מבנה חדש? חלק מתאגידי המים מתנים קבלת אישור לטופס 4 בצילום של קו הביוב. צילום צנרת ביוב לטופס 4 מוכיח את תקינות הצנרת.

חשוב לציין בפני הצוות המקצועי שאתם מבקשים לבצע צילום צנרת מים לקבלת טופס 4. ייתכן ויהיה צורך בשטיפת צנרת כהכנה לצילום. צילום קווי ניקוז לטופס 4 מיועד גם למטרת איתור תוואי צנרת.

הקפידו לבצע את צילום הצנרת באמצעות חברת מקצועית ואל תוותרו על שטיפת צנרת שמבטיחה איתור סדקים בצנרת. קיימים לא מעט מקרים בהם מתגלות תקלות בצנרת חדשה.

חשיפת הליקויים טרם האכלוס תאפשר לכם לדרוש מהקבלן לבצע את התיקונים הדרושים על חשבונו.

איתור נזקי צנרת באמצעות צילום ביוב

בעבר לא הייתה לנו כל אפשרות לדעת מה מתרחש בתוך צנרת הביוב, מה גורם לסתימות חוזרות והיכן יש סדקים או נזקי חלודה.

האפשרות לצלם את המתרחש בתוך הביוב פותחת לנו הזדמנות לתחזק טוב יותר את הצנרת, לזהות תקלות בשלב מוקדם ולחסוך כסף.

עם השנים הצנרת נשחקת באופן טבעי, היכולת לעקוב אחר היקף הנזק חוסכת לכם הצפות ביוב ונזקי רטיבות. עם ציוד צילום חדיש נזהה כשלים ותקלות גם בצנרת שקבורה בתוך האדמה.

הביוב שוב סתום? לא מצליחים לאתר את הנזילה?

אתם זקוקים לשירותי צילום צנרת ביוב! ידעתם שאפשר וכדאי לבצע תיקוני צנרת ללא גרימת נזק למבנה? חברת תרמי טופ גאה להציע שירותי צילום קו צנרת באמצעות צוות מומחה וכלים חדשניים.

הניסיון של הצוות מבטיח מענה מדויק והמלצות מקצועיות לכל סוגי תקלות הצנרת. אם חשוב לכם לקבל תמורה מלאה בעד כספכם, חייגו אל חברת תרמי טופ.

תיהנו מיתרונות של צוות אינסטלטורים מיומן, ציוד מתקדם, זמינות גבוהה, ביובית צמודה ומחירים משתלמים.

5/5 - (36 דירוגים)
רוצה לחזור לחלק מסוים במאמר?

מידע חשוב נוסף