אינסטלטור או ביובית? חייגו!

אינסטלטור עד הבית

תקלות במערכת האינסטלציה זה לא משהו שקורה רק אצלכם, למרות שלפעמים, זה באמת יכול להרגיש כאילו משהו בא מלמעלה וכמו 'עושה לכם דווקא'. אבל חשוב לזכור, גם ברגעים ממש לא פשוטים, אינסטלטור עד הבית יכול לעשות פלאים. אם אתם מחפשים שרברב עד הבית וצריכים קצת מידע שיעזור לכם לאורך התהליך, אנחנו כאן בדיוק בשביל זה.
אינסטלטור עד הבית

☑️ שירותי אינסטלציה עד פתח הבית

☑️ ייעוץ עם אינסטלטור מקצועי בחינם.

☑️ מכשור מתקדם לבעיות צנרת ונזילות

☑️ זמינות 24/6 ושירות מקצועי.

☑️ להצעת מחיר לאינסטלטור עד הבית:

חייגו עכשיו 077-8040549 📞

חברת 'תרמי טופ' מאגר של אינסטלטורים מומלצים והרבה ניסיון

בזכות ניסיון של 15 שנים במקצוע ופיתוח של טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לבצע שורה של תיקונים בטכניקת 'אל הרס'. חברת 'תרמי טופ' מצליחה לספק שירותי אינסטלציה מתקדמים לקהל לקוחות רחב וקבוע. רוצים גם אתם לקבל שירות מעולה? התקשרו עכשיו.

מה אינסטלטור עד הבית יכול לעשות במקרה של תקלה?

לעיתים זה נדמה כאילו ארגז הכלים של אינסטלטור עד הבית הוא ארגז כלים מוגבל המכיל מספר מצומצם של טכניקות וכלי עבודה. אבל היום, אנחנו יכולים להגיד בפה מלא, יש שורה ארוכה של דברים אותם אינסטלטור עד הבית יכול לעשות במקרה בו יש איזו בעיה.

מעבר לכך, שרברב עד הבית, כאשר מדובר על אינסטלטור חירום מקצועי, אינסטלטור מוסמך המכיר את התחום, מגיע לכתחילה עם מגוון אופציות למתן פיתרון, מתוך הניסיון ומתוך היכרות עם המערכת.

האמת היא, ככל שאתם, בתור לקוחות, תספקו עוד מידע רלוונטי, כך יהיה קל יותר לאותו אינסטלטור עד הבית לתת לכם את המענה הטוב ביותר שיביא לתיקון התקלה בתוך פרק זמן קצר.

איך בדיוק נראית עבודה של שרברב עד הבית ומה התקלות הנפוצות בהן הוא נתקל? הכנו בשביל זה רשימה קצרה:

אינסטלטור עד הבית 24 שעות
אינסטלטור עד הבית 24 שעות

התקלה המוכרת ביותר היא סתימות בביוב או סתימות במערכת האינסטלציה

סתימות הן ללא ספק התופעה השכיחה ביותר, בה נתקל כל שרברב עד הבית. פתיחת סתימות באסלה ובשירותים הן אמנם משהו שניתן לעשות גם בלי איש מקצוע צמוד. באופן ידני, אבל פעמים רבות העבודה היא הרבה יותר מורכבת מזו.

שרברב עד הבית הרבה פעמים צריך להבין מה בדיוק הגורם לסתימה, האם מדובר על סתימה שנגרמה בעקבות חדירה של שורשים לביוב, אולי בגלל סיבות אחרות ונוספות.

במקרים אחרים זו יכולה להיות פשוט הצטברות של פסולת, תופעה שכיחה בבניינים ובבתים משותפים, לאחר מכן הוא צריך להחליט מה דרך הפעולה בה הוא בוחר.

לפעמים אינסטלטור עד הבית יכול לפתוח את הסתימה בכלים ידניים, במקרים אחרים הוא ייעזר בין היתר במה שקוראים לו: שירותי ביובית.

מכשיר מיוחד המחובר למשאית, תפקידה של המכונה הוא לאפשר לנו לשאוב את המים העכורים בנוסף על הפסולת שפוגעת במערכת, כדי לפתוח את הסתימה ולשחרר את צינורות הביוב.

@termi.top.instaltzia

One more day 🦾 #אינסטלציה #foryou #CapCut #תיקוניפאץ #איתורנזילותבמצלמהטרמית #אינסטלציהחכמה #יצאתצדיק #איתורנזילותמים #foruyou

♬ Strangers – Kenya Grace

תקלה נוספת בה מטפל שרברב עד הבית – נזילות בצנרת

איתור נזילות מים זו פעולה אותה מבצע כל שרברב עד הבית, לעיתים כמה פעמים ביום. הסיבה היא שמערכת הצינורות בה אנחנו נעזרים, גם אם אנחנו מעוניינים לשאוב מים נקיים לתוך הבית וגם כאשר אנחנו רוצים להוציא מים מלוכלכים החוצה, זו מערכת עדינה המורכבת משורה ארוכה של צינורות מחוברים אחד לשני.

לעיתים, בגלל חיבור לא נכון או כאשר יש סדק באחד הצינורות, אנחנו נראה תופעה של נזילת מים. במקרה כזה, לא רק שיכולה להיווצר רטיבות שתפגע בקיר או בתשתיות שממוקמות ליד צינורות המים, אם מדובר על סדק בקו הביוב, אנחנו ממש נרגיש בריח רע, של מי ביוב, מה שהוא כמובן לא אירוע נעים.

לכן, שרברב עד הבית מטפל במקרים כאלו בתדירות גבוהה. לא פעם, הוא יידרש לבצע צילום קווי ביוב או איתור נזילות במצלמה טרמית, כדי להבין את מיקום התקלה במדויק כדי שניתן יהיה לתת לה את המענה הנכון.

תיקון מרזבים ע"י אינסטלטור עד הבית

אינסטלטור עד הבית לעיתים נמצא כאן כדי לתת מענה לתקלה במרזב. מדובר על עבודה אותה כל אינסטלטור עד הבית עושה בחורף, בייחוד משום שיש לבעל מקצוע, לאותו אינסטלטור אמין ומקצועי, את הכלים לבצע את התיקון הזה.

מה שאולי כן כדאי להגיד בהקשר הזה הוא שבדרך כלל, בקיץ, רבים פשוט שוכחים מכך שהם צריכים לבצע את עבודות התיקון מרזבים וניקוי מרזבים לפני שיגיע החורף.

מה שקורה הוא שמזניחים את הטיפול בבעיה, כך שבעונת החורף זו יכולה להופיע במלוא העוצמה. מדובר על חוויה לא נעימה וסתם משהו שאפשר היה למנוע בטיפול נכון.

לכן, אם אתם צריכים תיקון מרזב פנימי ואתם יודעים שזו עלולה להיות בעיה בהמשך, אל תחכו, פשוט הזמינו אינסטלטור כבר היום.

שרברב עד הבית
שרברב עד הבית

אינסטלטור עד הבית מוסמך ומומחה לבעיות אינסטלציה וביוב

זה לא סתם שאנחנו מדברים על אינסטלטור מומחה בכזו נחרצות. אל תשכחו כי ענף האינסטלציה לא תמיד מורכב מאנשי מקצוע טובים בלבד.

כבר ראינו, לא פעם ולא פעמים, מקרים בהם אינסטלטור עד הבית לא היה בהכרח בעל המקצוע בו היינו בוחרים. בדרך כלל אינסטלטור לא מיומן פשוט לא מועיל לפתרון הבעיה.

אבל, במקרים מורכבים יותר, טיפול לא נכון יכול להביא לנזק. מערכת האינסטלציה היא מערכת מורכבת שמבוססת על החיבורים שבין צינור אחד לצינור שני.

כאשר יש תקלה בנקודה אחת, אנחנו נראה, בתוך פרק זמן קצר, כיצד התקלה הזו משפיעה ופוגמת בעבודה של חלקים נוספים בתוך המערכת.

בדיוק בגלל זה אינסטלטור עד הבית חייב להיות איש מקצוע מעולה. זאת על מנת שיהיה עירני וימצא את נקודות התורפה בזמן ועל מנת שידע להגיב אליהן בהתאם לצורך.

כמה עולה עבודה של אינסטלטור?

עלות ביקור אינסטלטור הוא בערך 350 ₪ בממוצע. אבל טווח המחירים עבור תיקון התקלה הוא בין 500-3,000 ₪.

מאיפה נובע הפער הזה? פשוט משום שיש כל כך הרבה סיטואציות ואי אפשר להשוות את העבודה במקרה של תיקון תקלה פשוטה יחסית למקרה בו יש לבצע תיקון צנרת מההתחלה כמעט או מקרה של הסרת שורשי ביוב וכן הלאה.

כך שחשוב לדבר, לכתחילה, עם אינסטלטור בו בוחרים ולהבין ממנו בכמה הוא מעריך את הטיפול שלכם.

איך תדעו שהגיע הזמן להזמין אינסטלטור עד הבית?

לא תמיד אנחנו יכולים להיות ערניים למגוון התקלות שעלולות להתרחש. לעיתים אנחנו פשוט לא שמים לב, לא מבינים מה קורה. מה שבהמשך יהפוך לתהליך מורכב של פתיחת סתימות ביוב, תיקון צנרת ללא הרס עד כמה שניתן ועוד.

לכן, אנחנו מפצירים בכם, אם אתם רואים שמשהו לא עובד בדיוק כמו שהייתם מצפים, אם אתם שמים לב שיש ריח לא נעים, המים לא זורמים היטב או שהמים בכיור של השירותים ובמטבח לא יורדים, כנראה שיש לזה סיבה וכדאי להזמין אינסטלטורים עד הבית.

שירותי אינסטלציה עד הבית
שירותי אינסטלציה עד הבית

אל תתפשרו על פחות הזמינו אינסטלטור עד לפתח ביתכם!

אינסטלטור 24 שעות עד הבית נמצא תמיד בכוננות למענכם, זאת משום שאי אפשר אף פעם לצפות תקלות שונות ומשונות, תמיד טוב שיש מי שנמצא קרוב כדי להושיט יד לעזרה.

חברת 'תרמי טופ' תשמח להושיט לכם יד ולתת מענה מקצועי מתי שתרצו.

5/5 - (36 דירוגים)
רוצה לחזור לחלק מסוים במאמר?

מידע חשוב נוסף