אינסטלטור או ביובית? חייגו!

ניקוי שורשים בביוב

על בעיית שורשים בביוב שמעתם? כי זאת הבעיה הכי נפוצה בכל בית קרקע הגורמת לסתימות ביוב חוזרות ונשנות. אנו בתרמי טופ מספקים שירותי ניקוי שורשים בביוב בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, דיזות חיתוך שורשים ורובוטים חדשניים לביוב. על הגורמים, הפתרונות, והאפשרויות למניעת חדירת שורשים בביוב תוכלו לקרוא במאמר הזה.

הסרה וניקוי שורשים בביוב
הסרה וניקוי שורשים בביוב

☑️ הסרה וניקוי שורשים בביוב ללא הרס

☑️ ייעוץ עם אינסטלטור לביוב ללא עלות.

☑️ טכנולוגיית אל הרס לניקוי שורשים.

☑️ זמינות 24/6 ושירות מקצועי.

☑️ להצעת מחיר לניקוי שורשים בביוב:

חייגו עכשיו 077-8040549 📞

הבנת הבעיה: מה גורם לשורשים לחדור לביוב?

זו בעיה מתסכלת ושכיחה שניתן להיתקל בכל בית קרקע – שורשים החודרים למערכת הביוב. אבל האם אי פעם תהיתם מה גורם לבעיה זו מלכתחילה? הבנת שורש הבעיה חיונית להתמודדות יעילה עימה.

אחת הסיבות העיקריות – לחדירת שורשים היא נוכחותם של סדקים קטנים או רווחים בצנרת הביוב שלכם. כאשר עצים וצמחים מחפשים מקורות מים וחומרי הזנה, השורשים שלהם יכולים למצוא את דרכם בקלות לתוך הפתחים הללו.

כשהם נכנסים, הם ממשיכים לגדול ולהתרחב, וגורמים לסתימות ולנזק למערכת הביוב שלכם מה שיצריך לבסוף הזמנת שירותי הסרת שורשים בביוב.

חדירת שורשים לצנרת ביוב
חדירת שורשים לצנרת ביוב

גורם נוסף שתורם לחדירת שורשים לצנרת הביוב – הוא קרבתם של עצים ושיחים לקווי הביוב שלכם. אם יש לכם בגינה אזור צמחייה צפוף ליד צינורות הביוב, יש סיכוי גבוה יותר שהשורשים ימצאו את דרכם פנימה.

מיני עצים מסוימים, כגון ערבה וצפצפה, ידועים לשמצה במיוחד בשל מערכות השורשים האגרסיביות שלהם שיכולות לחדור במהירות למערכת הביוב ולגרום לסתימת שורשים בביבו.

בנוסף, צנרת ביוב ישנה יותר – בבתים ישנים הצנרת עשויה מחומרים כמו חימר או ברזל יצוק רגישים יותר לחדירת שורשים בשל אופיים הנקבובי ופוטנציאל הסדקים והבלאי לאורך זמן.

ייתכן שצינורות ביוב ישנים אלו לא יוכלו לעמוד בלחץ המופעל על ידי שורשים גדלים, מה שיוביל לנזק ולסתימות נוספות.

פתיחת סתימת שורשים בביוב
פתיחת סתימת שורשים בביוב

"שורש הבעיה הוא הפתרון" – רובוט לכרסום וחיתוך שורשים בביוב

בכל הנוגע להתמודדות יעילה עם סתימת שורשים במערכת הביוב שלכם, לנו בתרמי טופ יש פתרון מהפכני – רובוט כרסום שורשי ביוב. טכנולוגיה חדשנית זו הוכיחה את עצמה כגיים צ'נג'ר בעולם האינסטלציה, ומספקת שיטה יעילה ומדויקת ביותר להתמודדות עם סתימות שורשים ביוב.

חיתוך שורשים בביוב – אחת ולתמיד

הרובוט לחיתוך וכרסום שורשים תוכנן במיוחד כדי לנווט בצינורות הביוב ולהסיר גם את השורשים העקשניים בדיוק רב ביותר. הרובוט מצויד בדיזת חיתוך מתקדמת, הרובוט יכול להסיר ביעילות את השורשים, מה שיבטיח תהליך הסרה יסודי וקפדני.

הרובוט יכול לנוע בקו הביוב ולהגיע אפילו לאזורים הקשים ביותר לגישה, כך ניתן לבצע ניקוי שורשים מקיף ופתיחת סתימות בצנרת של מערכת הביוב.

כרסום וחיתוך שורשים בביוב
כרסום וחיתוך שורשים בביוב

כרסום שורשים לתוצאות אופטימליות

בנוסף לחיתוך השורשים, הרובוט לחיתוך שורשים מצטיין גם בכרסום השורשים לחתיכות קטנות כדי למנוע צמיחה מחודשת. על ידי כרסום השורשים לחלקיקים קטנים, הרובוט מונע את האפשרות של סתימות שורשים עתידיות, ומספק פתרון ארוך טווח לבעיות חדירת השורשים לביוב.

טכנולוגיה מתקדמת ליעילות ובטיחות

הרובוט לכרסום שורשים בביוב מצויד במצלמת ביוב ועם טכנולוגיה מתקדמת שלא רק מבטיחה יעילות אלא גם נותנת עדיפות לבטיחות במהלך תהליך הסרת השורשים בביוב.

האינסטלטורים המוסמכים בתרמי טופ שלנו יכולים להפעיל את הרובוט ממרחק בטוח ולשלוט בו מרחוק בעזרת מסך, ולמזער כל סיכונים פוטנציאליים. כך ניתן להפחית משמעותית את הצורך בחפירה וחשיפת הצנרת, וחוסך זמן, כסף ונזקים מיותרים בצנרת הביוב.

@termi.top.instaltzia

סרטון לקהל שמפחד משורשים💙 תרמי טופ שירותי אינסטלציה מתקדמים כנסו לאתר וחייגו לייעוץ ללא עלות 🦾#מלחמהבישראל #איתורנזילות #אינסטלטורמומלץ #אינסטלציה #ביובית #שורשיםבביוב #שורשים #israel

♬ UEFA Champions League Anthem (Full Version) - UEFA & Tony Britten

כך ניתן להסיר ולבצע פתיחת סתימת שורשים בצנרת ביוב

אנו מבצעים בדיקה יסודית לזיהוי שורש לפני מתחילים בתהליך של ניקוי שורשים בביוב, הצוות שלנו בתרמי טופ עורך בדיקה יסודית לאיתור היקף חדירת השורשים.

באמצעות טכנולוגיית מצלמת ביוב מתקדמת עם סיב אופטי, אנו מסוגלים להעריך באופן ויזואלי את מצב הצנרת ויודעים לאתר במדויק את האזורים המושפעים מחדירת שורשים לביוב. כך אנו מתכננים כיצד לפעול בצורה נכונה להסרת שורשים מהביוב באופן מקצועי ויעיל ללא נזק לצנרת.

הסרת שורשים בביוב
הסרת שורשים בביוב

שירותי ביובית לפתיחת סתימת שורשים

אחת השיטות היעילות לניקוי שורשים בביוב הינה בעזרת משאית ביובית 24 שעות. על המשאית יש מיכל מים ענק ובאמצעות צינור עם דיזה ללחץ מים גבוה אנו מסירים את השורשים.

בעזרת לחץ המים הגבוה השורשים נחתכים ונעקרים ממוקמים. לבסוף נבצע שאיבה של כל שאריות השורשים מקו הביוב על מנת למנוע סתימות ביוב חוזרות.

ספירלה חשמלית להסרת שורשים

שיטה נוספת להסרת שורשים מהביוב הינה באמצעות ספירלה חשמלית. הספירלה מורכבת על מקדחה עם צינור ארוך שנכנס לתוך עומק הביוב.

האינסטלטור מפעיל את המקדחה ובעקבות הסיבובים שלה השורשים נתפסים בספירלה, ממש כמו שאוכלים ספגטי עם מזלג. לאחר מכן, נותר למשוך החוצה את השורשים שהיו בביוב, והנה יש לנו ביוב נקי משורשים.

איך ניתן לעצור שורשים מלחדור לביוב?

חדירת שורשים בצנרת הביוב יכולה להיות בעיה חוזרת אם לא מטופלים כראוי. כדי למנוע פלישות עתידיות ולשמור על תקינות צנרת הביוב, יש חשיבות מכרעת לנקוט באמצעים יזומים שעליהם נפרט.

שימוש במחסומי שורשים או חומרים כימיים

מחסומי שורשים הם מחסומים פיזיים העשויים מחומרים כמו מתכת או פלסטיק המותקנים מסביב לצנרת הביוב כדי ליצור מחסום ששורשים אינם יכולים לחדור אליו. מחסומים אלה מפנים את השורשים הרחק מהצינורות, ומונעים מהם לגרום לסתימות.

חומרים כימיים, לעומת זאת, כוללים שימוש בכימיקלים עם נוסחה מיוחדת המעכבים את צמיחת השורשים. בחומרים אלו יש להשתמש מעת לעת בצנרת הביוב ומהווים גורם מרתיע לשורשים, מונעים את כניסתם ומונעים סתימות שורשים בביוב.

שורשים בצנרת ביוב
שורשים בצנרת ביוב

תחזוקה שוטפת חיונית גם במניעת חדירות שורשים

בעזרת תחזוקה באופן שוטף למערכת הביוב המתבצעת בידי אינסטלטור מקצועי כמו של חברת תרמי טופ, ניתן לזהות מצבים חרגים ולטפל בעת הצורך.

במהלך בדיקות אלו, צוות האינסטלטורים שלנו יוכל לזהות כל סימן לצמיחת שורשים ולנקוט בפעולות הנדרשות כדי למנוע חדירות של שורשים לביוב.

שתילת צמחיה ועצים הרחק ממקום תוואי הצנרת

דבר חשוב נוסף הוא להיות מודע למה שאתם שותלים ליד קווי הביוב שלכם. יש להימנע משתילת עצים ושיחים עם מערכות שורשים אגרסיביות.

במקום זאת, בחרו בצמחים בעלי מערכות שורשים קצרות וחלשות כך יהי סיכוי נמוך יותר לסתימות שורשים בביוב. בנוסף, שמירה על מרחק מתאים בין צמחים לקווי ביוב יכולה לעזור למזער את הסיכון לחדירת שורשים.

@termi.top.instaltzia

תיקוני אל הרס ללא חפירה וללא נזק💧 0538777475 #אינסטלציהחכמה #אינסטלטורמומלץ #איתורנזילות #אינסטלטור #סתימותשורשים #סתימותחוזרות #סתימה #סתימהביוב

♬ Royalty Full Song Speed Up - Tamioka_Giyu

איך ניתן לתקן צנרת ביוב שניזוקה עקב שורשים?

כמו שכבר הבנו, כאשר שורשים חודרים לצנרת ביוב, הם עלולים לגרום לנזק משמעותי לאורך זמן. אם אינן מטופלות, חדירות שורשים אלו עלולות להוביל לסדקים בצנרת, לסתימות ביוב, לנזילות מים ואף לנזק מוחלט ובלתי הפיך של הצנרת. לתיקון צינור ביוב שנפגע משורשים, ישנן מספר אפשרויות זמינות.

צילום צנרת הביוב

לפני התיקון יש להתחיל עם בדיקת הביוב על מנת לגלות היכן חדירת השורשים בצנרת הביוב. הבדיקה נעשית בעיקר בעזרת צילום קו הביוב. על סמך הממצאים האינסטלטור ימליץ על דרך הפעולה המתאימה ביותר, בין אם זה ניקוי שורשים בביוב ובמידת הצורך לאחר מכן תיקון של הצנרת על מנת למנוע סתימות חוזרות.

תיקון צנרת שנפגעה משורשים
תיקון צנרת שנפגעה משורשים

תיקון צנרת ללא הרס

אחת השיטות הנפוצות  היא השימוש בטכנולוגיה אל הרס, הידועה גם בשם תיקון צנרת ללא הרס (CIPP) הנקרא גם תיקון פאץ' PATCH. בתהליך הזה האינסטלטור ייצור בעצם צינור בתוך הצינור הקיים, בעזרת חומרים מיוחדים וביניהם חומר אפוקסי.

האינסטלטור יכניס לצנרת תוחם גמיש לתוך הצינור הפגוע המצופה בחומר שיתקשה בהמשך. לאחר מכן מנפחים בעזרת הבלון שעליו עטוף החומר עד שזה נוגע בצינור הקיים, ויוצרים צינור ביוב חדש ונקי ללא חורים וסדקים בתוך צנרת הביוב הקיימת. שיטה זו מונעת את הצורך בחפירה נרחבת, ממזערת את הנזקים לרכוש ומפחיתה עלויות.

החלפה נקודתית תוואי הצנרת שניזוק

במקרים בהם הנזק חמור יותר, ייתכן שיהיה צורך בחפירה רגילה עד לצנרת הביוב והחלפה של הצינור שניזוק מהשורשים. למרות שהחפירה יכולה להיות מעצבנת יותר ובזמן יותר ארוך, היא עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר לנזק נרחב או אם שיטות תיקון אחרות אינן אפשריות במקרה המדובר.

לפני שלוקחים החלטה איזה פיתרון מתאים, חשוב להתייעץ עם אינסטלטור אמין כמו תרמי טופ על מנת להעריך את היקף הנזק ולקבוע את שיטת התיקון המתאימה ביותר למצב הצנרת.

תיקון פנים צנרת ביוב עקב שורשים
תיקון פנים צנרת ביוב עקב שורשים

ניתוח מחירים: כמה עולה ניקוי שורשים בביוב?

כשמדובר בניקוי שורשים בביוב, המחיר עשוי להשתנות בהתאם למספר גורמים. גודל ומורכבות מערכת הביוב שלכם, חומרת ומצב חדירת השורשים ומיקום הסתימה, לכולם יש חלק בקביעת המחיר.

בנוסף, השיטה המשמשת לניקוי והסרת השורשים בביוב, הציוד הנדרש והמומחיות של האינסטלטורים המעורבים יכולים להשפיע על העלות הכוללת. לפניכם טבלה עם מחירים ממוצעים לניקוי שורשים בביוב. אין בטבלה כדי לקבוע את המחיר הסופי בעבור התיקון, אלא כדי לקבל אומדן על מחירי השוק:

סוג השירות – ניקוי שורשים בביוב הערות מחירון הסרת שורשים בביוב
חיתוך שורשים בביוב עד 10 מ' אורך מחיר מ-490 ₪
חיתוך שורשים עם ביובית מצלמה באיכות HD מחיר מ-1,300 ₪
צילום קו הביוב + הסרת השורשים בביוב עד 10 מ' אורך ביוב מחיר מ-1,850 ₪
תיקון פנים צנרת לביוב ביצוע התיקון במידה ויש שברים בצנרת – המחיר עבור התיקון מחיר מ-2,300 ₪
עלויות ומחיר ניקוי שורשים בביוב
עלויות ומחיר ניקוי שורשים בביוב

בממוצע, מחיר ניקוי שורשים בביוב מתחיל מ-450 ₪, כאשר במקרים מסוימים עשוי להגיע גם ל-2,300 ₪ עבור סתימות נרחבות ומאתגרות יותר שמצריכות לבצע צילום קווי ביוב ואולי גם שימוש בשירותי ביובית. חשוב לזכור שמדובר בהערכות כלליות והמחירים בפועל עשויים להשתנות.

כדאי לפנות לאינסטלטור מומלץ חברות אינסטלציה בעלות וותק וניסיון בתחום על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת בהתאם לנסיבות הספציפיות שלכם.

במידה ונגיע אליכם אנו נעריך את חומרת המצב, אורך קו הביוב וכל גורם נוסף שעלול להשפיע על תהליך ניקוי השורשים. כך תוכלו לדעת את המחירים והעלויות ולהיערך בהתאם.

אמנם, מחיר הסרת שורשים בביוב עשויה להיראות כמו השקעה, אך חשוב וכדאי לטפל בבעיה בהקדם כדי למנוע נזקים משמעותיים יותר ותיקונים יקרים יותר בעתיד.

שורשים בביוב
שורשים בביוב

למה לבחור בתרמי טופ לניקוי שורשים בביוב?

בכל הנוגע לפתיחת סתימות שורשים בביוב, תרמי טופ בולטת כחברת אינסטלציה מובילה, אמינה ומנוסה בתחום. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בנו, לניקוי שורשים בביוב:

טכנולוגיה חדשנית לפתיחת שורשים בביוב

תרמי טופ משתמשת בציוד חדיש ובטכנולוגיה חדישה כדי להבטיח הסרת שורשים מהביוב באופן יעיל ללא הרס. בין היתר, שימוש ברובוטים לכרסום שורשים, מצלמות ביוב עם סיב אופטי, ספירלה חשמלית, שירותי ביובית לפתיחת סתימות ועוד.

מומחיות וניסיון

עם שנים של ניסיון בתחום, צוות האינסטלטורים שלנו נתקל ופתר המון סתימות שורשים בין אם זה בבית, בחצר, או במרזבים. המומחיות שלנו מאפשרת לנו להעריך במדויק את היקף הסתימה, לקבוע את הפתרון המתאים ביותר ולבצע את תהליך הניקוי בדיוק ויעילות.

מניעת שורשים בביוב
מניעת שורשים בביוב

שירותי אינסטלציה מקיפים

תרמי טופ מציעה מגוון מקיף של שירותי אינסטלציה ופתרונות אל הרס כדי לתת מענה למצבים של סתימות שורשים בביוב. בין אם אתם זקוקים לתחזוקה שוטפת, קריאת אינסטלטור חירום לטיפול בסתימות שורשים או תיקוני צנרת לאחר ניקוי שורשים בביוב, אנחנו מבטיחים לכם.

הצוות שלנו בתרמי טופ ילווה אותך לאורך כל התהליך, מהערכה ראשונית ועד להמלצות לאחר ניקוי, ויבטיח חוויה חלקה ונעימה.

מחיר הוגן לניקוי שורשים בביוב

אנו מבינים שמחיר פתיחת סתימת שורשים בביוב היא גורם חשוב עבור לקוחותינו. לכן אנו מציעים מחירים אטרקטיביים עבור שירותי ניקוי שורשים בביוב. אנו מאמינים במתן תמורה להשקעה שלך, בשילוב שירות איכותי עם מקצועיות.

האם הגיע הזמן לבדוק אם יש שורשים בביוב?

זכרו, אם חוויתם סתימות חוזרות בביוב, ניקוז איטי או ריחות רעים, ייתכן שזה סימן לכך ששורשים חדרו למערכת הביוב שלכם.

התעלמות מסימני האזהרה הללו עלולה להוביל לבעיות חמורות יותר בהמשך הדרך, כגון נזקי צנרת ותיקונים יקרים. זו הסיבה שחשוב לבדוק את הביוב לכם אם חדרו שורשים לביוב ועדיף במוקדם ולא במאוחר.

פתיחת סתימת שורשים בביוב
פתיחת סתימת שורשים בביוב

הזמינו עכשיו ניקוי והסרת שורשים בביוב מהמקצוענים בתחום!

אם הגעתם עד לפה בטח כבר אתם יודעים ששורשים בביוב זה לא משחק. אם גיליתם שמדובר על סתימת שורשים בביוב, רצוי שלא תגעו בזה ותזמינו אינסטלטור לביוב המומחה בניקוי שורשים בביוב.

אנו בתרמי טופ זמינים עבורכם עם אינסטלטור 24 שעות עם שירותי ביובית וכל האמצעים הדרושים על מנת להסיר את השורשים בביוב בצורה תקינה ובטוחה ובמחירים הוגנים.

אנו משתמשים בציוד להזרקת מים בלחץ גבוה שתוכנן במיוחד לניקוי שורשי ביוב באמצעות ביובית או דיזה לפתיחת סתימת שורשים. שיטה זו מסירה ביעילות שורשי עצים ופסולת אחרת מקו הביוב מבלי לגרום נזק.

משך תהליך ניקוי השורשים תלוי בחומרת חדירת השורשים ובאורך קו הביוב. עם זאת, בממוצע, הניקוי לוקח כמה שעות כדי להשלים את ניקוי הקו ולהחזירו לתקינות מלאה.

רוצה לחזור לחלק מסוים במאמר?