אינסטלטור או ביובית? חייגו!

פתיחת סתימה במרזב

מחפשים אינסטלטור אמין ומנוסה לפתיחת סתימה במרזב? כאן תמצאו את כל המידע הדרוש לטיפול נכון במרזב שלכם לקראת החורף כולל מחירים של פתיחת סתימה במרזב באמצעות חברה מקצועית מהטובות בתחום. המבנה הייחודי של המרזב דורש ציוד אינסטלציה שלא כל אינסטלטור מחזיק אצלו ברכב השירות. מענה מדויק ומקצועי למרזב סתום ידרוש ברוב המקרים ביובית ומצלמת צילום קווי ביוב – כאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת תרמי טופ ומציעה לכם את כל שירותי האינסטלציה במקום אחד.
פתיחת סתימה במרזב

☑️ מומחים בצילום ניקוז צנרת ביוב

☑️ ייעוץ עם אינסטלטור ללא עלות.

☑️ מכשור מתקדם לצילום צנרת

☑️ זמינות 24/6 ושירות מקצועי.

☑️ להצעת מחיר לצילום צנרת ביוב:

חייגו עכשיו 077-8040549 📞

כמה עולה להזמין פתיחת סתימה במרזב?

ניקוי מרזבים מחיר משתלם הוא כזה שמבטיח לכם זרימה תקינה של מים במרזב במשך תקופה ארוכה. אל תמהרו להתפתות אל מחירים זולים מבלי לבדוק מי עומד מאחוריהם. פתיחת סתימה במרזב שמתבצעת ללא ציוד מתאים משיגה תוצאות חלקיות בלבד.

שימו לב שיש הבדל בין פתיחת מרזב סתום מחיר לסתימה בסיסית לבין פתיחת סתימה במרזב מחיר לסתימה מורכבת. כאשר מדובר בסתימה עמידה שדורשת ציוד מיוחד או זמן עבודה ממושך – המחיר נקבע בהתאם.

איך פותחים סתימה במרזב
איך פותחים סתימה במרזב

איך פותחים סתימות במרזב?

ללא ניסיון וציוד מתאים, פתיחת סתימה במרזב ברוב המקרים היא לא עסק פשוט כלל. במקרים פשוטים בהם הסתימה מתרכזת בחלק התחתון של המרזב (החלק שצמוד אל הקרקע) ניתן יהיה לבצע פתיחת סתימות במרזב בעזרת ספירלה חשמלית.

האינסטלטור בעודו עומד על הקרקע בצמוד לפתח התחתון של המרזב מחדיר ספירלה חשמלית במטרה לשחרר את הסתימה. במידה ולא ניתן לפתוח את הסתימה עם ספירלה חשמלית יש צורך בביובית פתיחת מרזבים. הביובית שולחת זרם מים רב עצמה אל תוך המרזב ומשחררת את הסתימה.

פתיחת סתימה במרזב ישן מאוד

מבנים ישנים כוללים גם מרזבים ישנים. אם אתם מתגוררים במבנה עם מרזב ישן שלא הוחלף או שופץ מזה שנים רבות ייתכן והפתרון לסתימה יהיה החלפת המרזב הישן בחדש.

פתיחת סתימה במרזב ישן חשוב לבצע בעזרת אנשי מקצוע מיומנים שעובדים עם ציוד חדיש עם דגש על תיקון מרזבים ללא הרס. אל תמהרו לאשר גרימת נזק למבנה כאשר קיימות שיטות מודרניות לטיפול בבעיות אינסטלציה ללא הרס.

אינסטלטור מקצועי ידע לזהות שמדובר במרזב ישן וחלוד שדורש שטיפת מרזב עם ביובית. פתיחת מרזב עם זרם מים רב עצמה אינה גורמת לנזק.

מניעת סתימות במרזב
מניעת סתימות במרזב

איך מונעים סתימות במרזבים?

פתיחת סתימה במרזב נדרשת אחת לתקופה גם כאשר מתחזקים נכון את הגג והמבנה כולו. הסוד לתחזוקה נכונה של מרזבים ומניעת נזקי הצפות הוא שמירה על גג נקי. עליכם לזהות את המקור ללכלוך שמצטבר בתוך המרזב ולטפל בבעיה.

נציין כמובן שקיימים מקרים לא צפויים בהם לא ניתן למנוע את סתימת המרזב. אחת לשנה (לפחות) חשוב לבצע ניקוי בגג המבנה ובפתח המרזב. עליכם לוודא לפני תחילת עונת הגשמים שאין סתימה ומי הגשם צפויים להתנקז מהגג במהרה.

מרזב סתום יגרום להצפת מים מסוכנת על גג המבנה. אם לא בצעתם לאחרונה שטיפת מרזבים עם ביובית – דעו שכדאי להזמין בדיקת תקינות למרזב אחת למספר שנים.

לכלוך מצטבר על הגג ומאיים לסתום את המרזב?

התקנת מסנן רשת בפתח העליון של המרזב תמנע כניסת לכלוך אל תוך המרזב. התקנת המסנן אכן יעילה למניעת סתימות מרזב תכופות שנגרמות מעלים, שורשים ולשלשת יונים.

אך חשוב לציין שהמסנן אינו מונע כליל סתימות מרזב. פתיחת סתימה במרזב תהיה פשוטה יותר עם מסננים בפתח העליון והתחתון.

פתיחת סתימות במרזב
פתיחת סתימות במרזב

שירות פתיחת סתימה במרזב 24 שעות ביממה

לא בטוחים האם מדובר במקרה חירום? אינסטלטור אמין ידע להעריך בעבורכם את רמת הדחיפות על פי נתונים שתמסרו טלפונית. הצפת מים על גג מבנה עלולה לגרום נזק משמעותי לרכוש ולהוות סכנה ממשית – אל תדחו למחר עבודות אינסטלציה דחופות.

במקרים דחופים ניתן יהיה להזמין אינסטלטור 24 שעות על מנת לבצע פתיחת סתימה במרזב גם במזג אוויר חורפי וגם בשעות לא שגרתיות. עם ציוד חדיש הסתימה במרזב תטופל במהירות במחיר אטרקטיבי.

מה גורם לסתימות במרזבים?

פתיחת מרזב נדרשת בגלל 2 גורמים עיקריים: הצטברות פסולת שנישאת עם הרוח ובעיית חוסר ניקוז של המרזבים. מרזבים של בתי מגורים נועדו לנקז מים מגג המבנה, המיקום שלהם הופך אותם חשופים גם לקליטת לכלוך. כל אותם עלים, ענפים, חלקי בטון, חול ולשלשת ציפורים זורמים יחד עם מי הגשם או ללא מי הגשם את תוך המרזב.

הרוח נושאת אל גג המבנה פסולת שמצטברת לבסוף בתוך המרזב וגורמת לסתימה. בעיות ניקוז של המרזב נוצרת כאשר המרזב ממוקם במקום נמוך שמעודד הצטברות של פסולת רבה.

כך למשל, בכל פעם בה אתם מנקים את הרצפה מים זורמים אל המרזב יחד עם לכלוך, עם הזמן הלכלוך מצטבר עד שנגרמת סתימה.

טיפול בסתימות מרזב
טיפול בסתימות מרזב

מדוע חשוב לטפל מיד בבעיית מרזב סתום?

כל יום בו אתם דוחים את הטיפול במרזב הסתום עלול להחריף את הנזק. פתיחת מרזב סתום נדרשת בהקדם האפשרי במטרה למנוע מהמים לגרום נזק למבנה. מים שמצטברים על גג מבנה יחלחלו פנימה ויגרמו לנזקי רטיבות בקירות ובתקרה. אגירת מים על גג המבנה תגרום לאחר זמן נזק משמעותי לתשתית הבניין.

על כן, חשוב להזמין בהקדם אינסטלטור מומחה ללא הרס לבחינת התנאים בשטח, איתור ליקויים ושחרור הסתימה. פתיחת סתימה במרזב אפשר וכדאי לבצע ללא גרימת נזק למרזב ולמבנה.

בהתאם לצורך נשתמש בביובית לשחרור הסתימה ושאיבת מים. ניקוי קבוע של פסולת שמצטברת על הגג בתוספת התקנת מסננת בפתח המרזב ימנעו סתימות תכופות.

איך אפשר לפתוח סתימה במרזב באופן עצמאי?

פתיחת סתימה במרזב באופן עצמאי מתבצעת על הקרקע. אין לבצע כל עבודה בגובה על גג המבנה ללא ציוד בטיחות, הכשרה לעבודה בגובה וניסיון.

במצבים בהם הסתימה ממוקמת בפתח התחתון של המרזב, ניקוי של האזור מפסולת עשוי לפתור את הבעיה באופן מלא או חלקי.

ניקוי הפתח התחתון של המרזב אפשר לבצע באופן עצמאי, אך מיד כאשר מבינים שהסתימה ממוקמת בעומק המרזב או בחלקו העליון חשוב לפנות אל אינסטלטורים מומחים.

פתיחת סתימה במרזב עשה זאת בעצמך
פתיחת סתימה במרזב עשה זאת בעצמך

ניקוי מרזבים לקראת החורף

הפתרון הטוב ביותר למרזב סתום הוא מניעה. במהלך עונת הסתיו כדאי לבצע בדיקת תקינות למרזב ובמידת הצורך להזמין שטיפת מרזב עם ביובית או תיקון מרזב פנימי.

פתיחת סתימה במרזב מתבצעת בכמה שיטות כאשר יש להתאים את הטכניקה למצב המרזב, סוג המרזב והתנאים בשטח. אין לנקות את המרזב או לבצע כל פעולת תחזוקה במזג אוויר גשום או סוער.

סתימות שממוקמות בחלק התחתון של המרזב אפשר לפתוח בעזרת ספירלה חשמלית או מוט, סתימות עמוקות יותר דורשות אינסטלטור מומלץ לשירותי ביוב עם ביובית.

איך פותחים סתימה מורכבת במרזב?

פתיחת סתימה במרזב מוגדרת כמורכבת כאשר היא ממוקמת בעומק הצנרת. גישה בעייתית אל המיקום של הסתימה הופכת אותה למורכבת. במטרה לטפל נכון בסתימה מבלי לגרום נזק למרזב חשוב לדעת היכן היא ממוקמת ומהו הגורם לסתימה.

ציוד צילום מרזבים יגלה לנו מה קורה בתוך המרזב ומה גרם לסתימה. צוות מקצועי מחדיר אל תוך המרזב ציוד צילום קווי ביוב ומקבל תשובות מיד.

צילום מרזבים מאפשר לצוות להציע את הפתרון הנכון ביותר עם דגש על תיקון מרזב ללא הרס. סתימות מורכבות במרזב נוצרות משורשים, אבנים, בטון, פגרים ואשפה.

שחרור מרזב עם ביובית
שחרור מרזב עם ביובית

פתיחת סתימה במרזב עם ביובית

אם ניקוי הפתח התחתון של המרזב לא הצליח לפתור את הבעיה יש צורך באינסטלטור מומחה עם ביובית. משאית ביובית נושאת משאבה חזקה ושני מכלים גדולים.

המשאבה מסוגלת גם לשאוב וגם לדחוס בעצמה. פתיחת סתימה במרזב עם ביובית היא למעשה שטיפת מרזב בלחץ מים.

הצינור של הביובית מתחבר אל הפתח התחתון של המרזב ומים מוזרמים בלחץ מקסימלי. סתימות מרזבים מורכבות נפתחות בקלות עם ביובית. במידת הצורך מתבצעת גם עבודת שאיבה.

המרזב שלכם סתום? זקוקים לניקוי יסודי של המרזב?

חייגו עכשיו אל חברת תרמי טופ להזמנת פתיחת סתימה במרזב, התייעצות ושירותי אינסטלציה מומחה. חברתנו מציעה מענה מהיר מסביב לשעון במקרים דחופים.

כל רגע בו מים עומדים על גג המבנה פוגע בתשתיות ומסכן אתכם – תאמו עכשיו ניקוי סתימה במרזב ואל תחכו למחר.

איתנו תהנו משירות מקצועי, הגעה מהירה, אחריות, ציוד חדיש ומחירים אטרקטיביים. חייגו עכשיו אל חברת תרמי טופ ותגלו שפתיחת מרזבים היא לא עסק מסובך או יקר.

5/5 - (36 דירוגים)
רוצה לחזור לחלק מסוים במאמר?

מידע חשוב נוסף