אינסטלטור או ביובית? חייגו!

פתיחת סתימה באסלה

פתיחת סתימה באסלה נדרשת כאשר מושלכים אל האסלה מגבונים, ניירות קשיחים, מוצרי היגיינה, חיתולים, זבל. אם השלכתם בטעות אל האסלה פסולת שאינה מיועדת לשטיפה באסלה, מהרו להוציא אותה ואל תדיחו את המים במטרה לשטוף אותה פנימה אל פנים הצנרת. נוצרה אצלכם סתימה באסלה? חייגו עכשיו לתיאום פתיחת סתימות באסלה עם ציוד חדיש במחירים אטרקטיביים.
פתיחת סתימה באסלה ושירותים

☑️ פתיחת סתימה באסלת שירותים

☑️ ייעוץ עם אינסטלטור ללא עלות.

☑️ פתיחת סתימה באסלה תלויה

☑️ זמינות 24/6 ושירות מקצועי.

☑️ להצעת מחיר לפתיחת סתימה באסלה:

חייגו עכשיו 077-8040549 📞

מדוע חשוב לטפל מיד בסתימה באסלה?

אנחנו מדיחים את המים באסלה עשרות פעמים ביום מבלי לשים לב, תשומת הלב שלנו מופנית אל ניקוז המים באסלה רק כאשר קיימת בעיה. סתימות באסלה נגרמות כאשר פסולת (בעיקר לא אורגנית) מושלכת את האסלה וחוסמת אותה.

שימוש נכון באסלה ימנע את רוב הסתימות כאשר קיימים מקרים בהם נוצרות סתימות באסלה בעקבות גורמים שאינם בשליטתכם.

סתימה בשירותים אינה מאפשרת המשך שימוש בהם. כל עוד יש סתימה באסלה לא תוכלו להשתמש בשירותים כלל. כל ניסיון להשתמש בשירותים יסתיים בהצפת שפכים.

הזמינו מיד אינסטלטור ביוב ותוכלו לחזור להשתמש בשירותים עוד היום. אם אין בבית חדר שירותים נוסף הזמינו בדחיפות פתיחת סתימה באסלה דרך אינסטלטור 24 שעות.

גורם נוסף שיגרום לכם למהר להזמין אינסטלטור פתיחת סתימות בשירותים הוא הריח הרע. סתימה בשירותים מפיצה בכל הבית ריח בלתי נסבל.

הדרך היחידה להיפטר מריח מהביוב תהיה פתיחת הסתימה. סתימות פשוטות באסלה שלא מטופלות נכון בהקדם עלולות לגרום נזק חמור לצנרת ולדרוש ציוד פתיחת סתימות קשות.

פתיחת סתימה בשירותים
פתיחת סתימה בשירותים

איך פותחים סתימה באסלה בבית?

פתיחת סתימה בשירותים נדרשת מיד כאשר אתם שמים לב לניקוז איטי של המים. הרתיעה מהתעסקות עם ביוב ושפכים גורמת לרוב האנשים לבחור להזמין אינסטלטור פתיחת סתימות בשירותים, על פני ניסיונות לפתוח סתימה באסלה באופן עצמאי.

רוצים לדעת איך פותחים סתימה באסלה ומתי כדאי להתקשר לאינסטלטור מקצועי? אנו נסביר כאן איזה ציוד דרוש, מה מותר לעשות, מה לא כדאי לעשות, מה הסיכונים ואיך פותחים סתימות באסלה בלי ללכלך את הבית.

איך פותחים סתימה באסלה
איך פותחים סתימה באסלה

איך נערכים לקראת פתיחת סתימה בשירותים?

פתיחת סתימה באסלה לבד בבית מתחילה בהבנה שהאסלה היא מקור לחיידקים, כל מגע עם האסלה צריך להתבסס על הידיעה שאין מדובר באזור סטרילי או נקי. על כן, יש להשתמש בכפפות, מסכת מגן וחומרי ניקוי.

לאחר כל התעסקות עם האסלה יש להקפיד לשטוף את הידיים היטב עם מים, סבון וחומר חיטוי. חשוב לקחת בחשבון שהאסלה עם כל השפכים שבתוכה עלולה לעלות על גדותיה ולהציף את רצפת השירותים, אם תפזרו מראש מגבות ישנות סביב האסלה תצליחו לספוג את המים ולמנוע מהם להציף את החדר.

שחרור סתימה באסלה
שחרור סתימה באסלה

כך מתחילים לפתוח סתימה בשירותים

הצעד הראשון לקראת שחרור סתימה באסלה יהיה ריקון של האסלה מהמים. כאשר האסלה מלאה בשפכים מדובר יהיה במשימה לא נעימה כלל ואף מגעילה. אם זרם מים עלול להפריע לעבודתכם כדאי לסגור את השיבר.

פתיחת סתימות בשירותים אפשרית באמצעות פומפה, חומר לפתיחת סתימות באסלה, קפיץ לפתיחת סתימות באסלה, תמיסת סודה לשתייה.

נדגיש שנית, שיש להתחיל כל ניסיון פתיחת סתימה בשירותים בריקון של המים באסלה. אם לא נרוקן את המים שמציפים את האסלה המים יגלשו החוצה במהלך ניסיון לפתוח סתימה עם פומפה או יפגעו ביעילות של חומר פותח סתימות באסלה.

פתיחת סתימה בשירותים בעזרת פומפה

יצירת וואקום עם הפומפה בפתח האסלה תצליח למשוך החוצה את הגורם לסתימה. אם תעבדו נכון עם הפומפה הסתימה תיפתח כל עוד היא ממוקמת בפתח הצנרת. חשוב לציין שפומפה רגילה (כזו שמתאימה לפתיחת סתימות בכיור) אינה מתאימה לפתיחת סתימות באסלה.

פתיחת סתימה בשירותים עם פומפה דורשת פומפה ייעודית שמיועדת לשירותים (פומפה גדולה יותר בהשוואה אל פומפה לפתיחת סתימות בכיור). חשוב לציין שניסיונות פתיחת סתימות בשירותים עם פומפה עלולים להסתיים גם בגרימת נזק לצנרת או לכלוך.

עבודה לא נכונה עם פומפה תדחוס את גורם הסתימה פנימה אל הצנרת ותהפוך סתימה פשוטה לסתימה מורכבת ויקרה לתיקון.

שחרור סתימה בשירותים
שחרור סתימה בשירותים

שחרור סתימה באסלה עם קפיץ לפתיחת סתימות

אם לא הצלחתם לשחרר את הסתימה עם פומפה או שאין לכם בבית פומפת פתיחת סתימות באסלה, כדאי שתדעו איך פותחים סתימה בשירותים בלי פומפה. קפיץ ידני לפתיחת סתימות באסלה אפשר לרכוש בחנויות לכלי עבודה.

פתיחת סתימה בשירותים עם פומפה אינה מצליחה כאשר הסתימה ממוקמת בעומק הצנרת או במקרים בהם מדובר בסתימות מורכבות.

קפיץ לפתיחת סתימות בשירותים יש להחדיר אל תוך האסלה במטרה להגיע אל גורם הסתימה, לגרום לה להיתפס על הקפיץ ולמשוך אותה החוצה. עם קפיץ פותח סתימות אפשר  להגיע אל סתימות עמוקות.

לא הצלחתי לפתוח את הסתימה בעזרת קפיץ, מה אפשר לעשות? פתיחת סתימות באסלה היא תחום התמחות של אינסטלטורים. לא ניתן להשוות ניסיונות חובבנים שלכם לפתיחת הסתימה לעבודה מקצועית של אינסטלטור אמין.

ייתכן ולא השתמשתם נכון בקפיץ וייתכן ומדובר בסתימה בעייתית לגישה. זה הזמן לעצור ולהתקשר אל חברת תרמי טופ להתייעצות עם איש מקצוע.

חומר המסה לסתימה באסלה
חומר המסה לסתימה באסלה

פתיחת סתימה בשירותים עם חומר המסת סתימות

אם נשאל את בעל הסופרמרקט איך לפתוח סתימה בשירותים בלי פומפה הוא ימליץ על חומר לפתיחת סתימות בשירותים.

פתיחת סתימה בשירותים עם סודה קאוסטית מהווה לכאורה פתרון פשוט, קל, נגיש וזול, אך במבחן המציאות מדובר בהימור.

אל מול מקרים בהם אכן תצליחו לפתוח את הסתימה בשירותים עם חומר פתיחת סתימות, יהיו לא מעט מקרים בהם החומר הכימי הרעיל יגרום נזק בלתי הפיך.

חומר לפתיחת סתימות מהווה פתרון זמני בלבד היות והסתימה אינה משתחררת במלואה. קיימים מקרים בהם החומר הכימי שנועד לשחרר את הסתימה נדבק אל גורם הסתימה ויוצר סתימה קשה לשחרור שדורשת שירותי ביובית.

פתיחת סתימה באסלה עם סודה

פתיחת סתימה בשירותים עם סודה לשתיה היא סוג של תרופת סבתא. אם נשאל איש מקצוע איך לשחרר סתימה בשירותים הוא לא ימליץ לנו על פתיחת סתימה באסלה סודה לשתייה והסיבה לכך היא התוצאה.

על מנת להתחיל בתהליך תתבקשו לרוקן את האסלה מרוב המים ולהכין תמיסה של אבקת סודה לשתייה, חומץ ומים רותחים.

את התמיסה שופכים אל תוך האסלה במטרה למוסס את הסתימה. תמיסת הסודה הביתית מצליחה למוסס באופן חלקי סתימות עשויות חומרים אורגניים, אין לתמיסה כל סיכוי לשחרר סתימה שנגרמה מנייר טואלט או מגבונים.

אינסטלטור לפתיחת סתימה באסלה
אינסטלטור לפתיחת סתימה באסלה

אינסטלטור לפתיחת סתימות באסלה

שירותי אינסטלציה הם מקצוע לכל דבר. אם חשוב לכם לטפל בסתימה בצורה הטובה ביותר אל תבזבזו זמן על ניסיונות חובבנים לפתיחת סתימות ותזמינו איש מקצוע בעל ניסיון.

אינסטלטור ביוב של חברת תרמי טופ מגיע אל המקום עם כל הציוד הדרוש ולא עוזב את המקום עד שהסתימה כולה משתחררת והצנרת שלכם חוזרת למצב תקין.

רק אינסטלטור יודע איך בדיוק לפתוח סתימה באסלה נייר טואלט ומה עושים במקרה של סתימת מגבונים. תהיו אתם חכמים יותר (הזמן שלכם שווה כסף) ובמקום לשאול את השכן איך לשחרר סתימה באסלה, פשוט תזמינו אינסטלטור מומלץ. פתיחת סתימה באסלה היא לא עסק יקר או מסובך.

כמה עולה פתיחת סתימה בשירותים ואסלה
כמה עולה פתיחת סתימה בשירותים ואסלה

כמה עולה פתיחת סתימה בשירותים?

מחיר פתיחת סתימה באסלה הינו החל מ-350 ש"ח ועשוי להגיע עד לכ-1,000 ש"ח. המחיר נקבע בראש ובראשונה על פי מורכבות העבודה, הציוד הנדרש ומועד ההזמנה. ברוב המקרים סתימות באסלה נחשבות לפשוטות לטיפול ובהתאם נקבעים מחירים זולים.

פתיחת סתימה באסלה מחיר יקר מעידה על מצב של סתימה במעמקי הצנרת או סתימה מורכבת. מדוע לא כדאי לבחור במחיר הכי זול? פתיחת סתימה בשירותים מחיר משתלם הוא כזה שמבטיח לכם טיפול מקצועי ויסודי.

אנו מקפידים לבחור בעבור כל סתימה את הפתרון הנכון ביותר. כאשר מדובר בבית עם צנרת ישנה קיימות שיטות פתיחת סתימות שעלולות לגרום נזק בלתי הפיך.

לפתיחת סתימות באסלת שירותים מזמינים את תרמי טופ

מיד כאשר מתעורר חשד לסתימה באסלה יש להפסיק את השימוש בשירותים ולהזמין אינסטלטור יצאת צדיק. במקרים דחופים בהם מדובר בתא שירותים יחיד בבית ניתן להזמין אינסטלטור חירום מעכשיו לעכשיו.

הצוות המקצועי שלנו בתרמי טופ יודע איך לשחרר סתימה בשירותים במהירות. ציוד מקצועי מבטיח את שליפת גורם הסתימה מתוך הצנרת. חשוב להבין ששיטות חובבניות לפתיחת סתימות מהוות פתרון חלקי וזמני.

אנו מתחייבים לעבודה מקצועית, שחרור כל סוגי הסתימות, אבחון צנרת, שירות אדיב, הגעה מהירה, מחירים הוגנים. חייגו עכשיו ותגלו שיש פתרון פשוט ומהיר לכל בעיית צנרת.

כאשר חבר ישאל אתכם איך לפתוח סתימה באסלה ויבקש מכם לעזור לו במשימה, אתם תדעו לומר לו להתקשר אל חברת תרמי טופ ולחסוך לעצמו התעסקות מיותרת עם שפכים.

5/5 - (36 דירוגים)
רוצה לחזור לחלק מסוים במאמר?

מידע חשוב נוסף