אינסטלטור או ביובית? חייגו!

צילום תרמי לאיתור נזילות

מחפשים שירותי צילום תרמי לאיתור נזילות? בחברת 'תרמי טופ' תמצאו את מה שאתם מחפשים! לחברה ניסיון של 15 שנה בתחום. החברה מעניקה שירותי איתור נזילות צילום טרמי המגיע עד הבית 24 שעות ביממה. אצלנו תמצאו מומחים לאיתור נזילות מוסמכים במחירים משתלמים. לפרטים, אנחנו כאן.
צילום תרמי לאיתור נזילות

☑️ שירותי צילום תרמי לאיתור נזילות

☑️ ייעוץ עם מומחה לאיתור נזילות 24 שעות.

☑️ הגעה מהירה תוך 30 דקות.

☑️ זמינות בכל רגע ושירות מקצועי.

☑️ להצעת מחיר לאיתור נזילות תרמי:

חייגו עכשיו 077-8040549 📞

מתי להזמין צילום תרמי לאיתור נזילות?

לא תמיד אנחנו מבחינים בכך, אבל אנחנו משתמשים בצנרת כל הזמן. בין אם עבור צריכה של מים נקיים ובין אם בעבור העברה של מים עכורים למקום אחר.

נזילות סמויות הם עניין מורכב כיוון שבמידה וקיימת תקלה היא לא גלויה לעין. הצנרת הרי מוסתרת בתוך הקיר. צילום תרמי לאיתור נזילות נכנס תחת הכותרת של איתור נזילות ללא הרס.

אלו מקרים בהם אנחנו חושדים כי קיימת תקלה, אבל אנחנו לא רוצים לשבור את כל הקיר כדי לאתר את מיקומה. איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית דורשת מיומנות. נסביר כעת איך הטכנולוגיה פועלת.

איתור נזילות צילום תרמי
איתור נזילות צילום תרמי

למה להזמין מאתר נזילות מוסמך עם מצלמה?

העבודה עם מצלמה לאיתור נזילות מים נעשית על ידי אינסטלטור. ע"י הזמנת אינסטלטור אמין ומקצועי תוכלו לקבל מענה בעזרת שירות זה ולחסוך לכם עוגמת נפש רבה בעזרת העבודה הנכונה עם המצלמה ועם דרכי הטיפול בבעיות השונות.

על פניו, הייתם יכולים לרכוש את המכשיר ולבצע צילום תרמי לאיתור נזילות. אבל מאתר נזילות מוסמך מחזיק בכמה יתרונות משמעותיים על פני כל אדם אחר:

מספק צילום תרמי לאיתור נזילות מדויק

כאמור, אם אנחנו רוצים לטפל בבעיה אנחנו לא רוצים לגרום לנזק מיותר. צילום תרמי לאיתור נזילות זו בכל זאת לא מלאכה פשוטה. היא דורשת מיומנות וניסיון. ידיים לא מקצועיות יכולות לעשות טעויות אשר לתקן אותם ייקח זמן רב.

דו"ח לחברת הביטוח או בית המשפט

על פניו אתם יכולים להשתמש באותו צילום תרמי לאיתור נזילות לבית המשפט או לחברת הביטוח במקרה והבית שלכם מבוטח. זאת כדי לדרוש תיקון של הקבלן את התקלה או כדי לתבוע את חברת הביטוח. לא תוכלו לעשות זאת בלי אסמכתא רלוונטית בעלת תוקף משפטי.

חברות איתור נזילות יכולות לספק שירותי תיקון

כך אתם לא חשופים רק לבעיה אלא גם לפתרון האפשרי מצד אותו בעל המקצוע ולא מתפזרים לכמה אינסטלטורים שונים.

כמה עולה צילום תרמי
כמה עולה צילום תרמי

צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר

רבים שואלים כמה עולה צילום תרמי. אז נציין שבכללי מחירון איתור נזילות במצלמה טרמית נע בין 850-1,500 ₪. הפער במחיר נובע מאופי הפרויקט וממידת המיומנות של המאתר ובמידת הצורך במכשור נוסף מעבר למצלמה התרמית

בדרך כלל, אנשי מקצוע מנוסים וותיקים יקבלו תשלום נוסף עבור השירות אותו הם מספקים. לא פעם כדאי לשלם יותר שכן בירור מדויק של הבעיה יכול לחסוך הרבה כסף בשלב התיקון.

לפניכם מחירון בסיסי לצילום תרמי לאיתור נזילות:

מחיר צילום תרמי לאיתור נזילות

מחיר בש"ח (לפני מע"מ)

איתור נזילה עם מצלמה תרמית

מחיר החל מ- 850 ₪

איתור חדירת מי גשם עם מצלמה תרמית

מחיר החל מ- 1,700 ₪

איתור נזילה בתקרה עם מצלמה תרמית

מחיר החל מ- 1,600 ₪

איתור נזילה בקיר/רצפה עם מצלמה תרמית

מחיר החל מ- 1,500 ₪

 

מצלמה טרמית לאיתור נזילות
מצלמה טרמית לאיתור נזילות

מהי בכלל מצלמה לאיתור נזילות מים?

איתור נזילות מים באמצעות מצלמה מאפשר את מציאת מקור הנזילה עצמו בקלות וביעילות רבה ביחס לשיטות הישנות.

באמצעות מצלמה לאיתור נזילות מים ניתן לאבחן את מקור הנזילה ולטפל בו ואף לאתר נזילה בשלביה המוקדמים וכך למנוע נזק גדול, הנגרם בשל הלחות המצטברת בקירות, בעץ וכדומה.

איך עובדת מצלמה תרמית?

המצלמה הינה מצלמה תרמית, אשר פועלת באמצעות שיטת האינפרא אדום.

על ידי אבחון של שינויים בטמפרטורה במקום מסוים לעומת מקומות סמוכים, ניתן לאתר את הנזילה כבר בשלביה המוקדמים, עוד לפני שניתן לראות אותה בעין בלתי מזויינת.

הנתונים המתקבלים מעובדים במחשב בתוכנה ייעודית ומתורגמים לדו"ח ובו שלל הנתונים שהתקבלו ובעזרתם ניתן לקבל החלטות על הטיפול המומלץ.

צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר זול
צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר זול

למה חשוב לטפל בנזילה במהירות?

לא במקרה אנחנו רוצים לטפל בנזילה מוקדם ככל הניתן. ראשית, כיוון שרטיבות יכולה ליצור כתמים ולפגוע באסתטיקה של הבית. בהמשך, על גבי הרטיבות יכול להתפתח עובש.

זה יכול להרוס את הריהוט ואת שאר החפצים שלכם. כמו כן, רטיבות עלולה להביא להתפתחות של מחלות שונות. איתור נזילות בצנרת זה הצעד הראשון בדרך לפתרון.

כדאי לזכור כי לתקלות מהסוג הזה יש נטייה להחמיר. לכן, אנחנו מפצירים בכם לפנות לאיש מקצוע ברגע בו עולה חשש.

מה הסימנים לנזילה קיימת?

אלו נורות האזהרה לכך שקיימת נזילה הדורשת בירור עם מצלמה תרמית לאיתור נזילות:

ראשית, הופעה של כתמים על הקירות

דיברנו על כך בקצרה. בדרך כלל נזילה או רטיבות תשאיר סימנים על הקיר. בין אם של כמו 'בועות' קטנות, קיר מתקלף או כתם המתפשט במהירות.

שנית, אם עולה ריח לא נעים מהשירותים או בחצר

ריח לא נעים יכול להעיד על דליפה במערכת הביוב. מה שאומר כי עלינו לקחת את העניין לתשומת ליבנו ולטפל בו בהקדם.

שלוש, עליה בדרישת התשלום בחשבון המים

עוד סימן טוב לכך שמתרחשת דליפה אליה כדאי לנו להתייחס בתוך זמן קצר. אנו בטוחים כי אתם לא מעוניינים לשלם סתם לרשות המקומית עבור מים שנוזלים אצלכם 24/7.

איתור נזילות תרמי
איתור נזילות תרמי

היתרונות באיתור נזילות תרמי

כאשר מתקבל מידע בזמן אמת על נזילות קיימות במקומות שונים בכל מבנה שהוא, ניתן לטפל בהן עוד לפני שנגרם הנזק. וגם אם כבר נגרם נזק, ניתן לעצור את הנזילה ולמנוע נזק נוסף.

כמו כן, לעתים קרובות, מקור הנזילה נמצא בתוך הקירות או מתחת למרצפות. במקרים אלו, לפני שמתחילים לפרק קירות ולהרים מרצפות, ניתן לבחון היכן נמצאת הבעיה ולטפל בה. כך נמנע בזבוז של זמן וכסף רבים.

אתם לא חייבים לקבל את ההחלטה לבד

שירותי צילום תרמי לאיתור נזילות לא מתרחש בוואקום. כחלק מהשירות תוכלו לקבל אבחנה של איש מקצוע. מטבע הדברים, חברת איתור נזילות תשלח אליכם מאתרי נזילות מוסמכים.

אלו כבר ראו דבר אחד או שניים במקצוע והם ידעו לבצע אבחנה מסודרת אצלכם בבית. כך גם אם אין דליפה של מים, תוכלו ללכת לישון בראש שקט. אל תחששו לפנות אלינו לייעוץ עבור הבעיה.

צילום תרמי אינסטלציה
צילום תרמי אינסטלציה

עוברים דירה? הזמינו שירותי איתור נזילות

גילוי נזילות לא רלוונטי רק כמענה לבעיה קיימת. אם אתם עוברים לבית חדש, הזמינו שירותי איתור נזילות מים מקצועי. זו בדיקה שגרתית ומוכרת. במידה ואכן יש בעיה אליה אתם לא מודעים, תוכלו לציין זאת באוזני הקבלן כבר עם מסירת המפתח. תמיד טוב להקדים תרופה למכה.

דברו עם הנציגים של 'תרמי טופ' כבר עכשיו!

הנציגים של חברת 'תרמי טופ' ממתינים לכם על הקו. אנחנו נשמח לשתף אתכם בחבילות השירות שלנו. לספר לכם על מבצעים ומחירים משתלמים.

כמובן, נשמח להגיע אליכם הביתה, לערוך בדיקה מסודרת ולספק לכם את כל הידע הדרוש לכם בתוך זמן קצר. לפרטים, צרו עימנו קשר עוד היום.

5/5 - (23 דירוגים)
רוצה לחזור לחלק מסוים במאמר?

מידע חשוב נוסף